2. Hotellrecensioner JPN
Japan Fujikawaguchiko Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Royal Hotel Kawaguchiko Gästbetyg: 7,1

”Fin miljö.”

• Motosu Phoenix Hotel Gästbetyg: 7,8

”Bra badmöjligheter, varma och kalla poler, varm ute att bada i på morgionen då det ångade häftigt. Tvagningsfacilitet (klasiskt japanskt). Nära till sjön (en kort promenad förbi en camping). Fantastisk spännade bufeé både till middag och till frukost, typisk Japansk.”

• Akaishi Ryokan Gästbetyg: 8,4

”Riktig Japnaks frukost”

• HOTORI no HOTEL BAN Gästbetyg: 8,7

”Läge nära sjökanten varifrån man kan se Mt Fuji, kan även ses delvis från hotellet vid frukosten. Bra frukost. Sköna sängar.”

• Fuji Lake Hotel Gästbetyg: 8,7

”Bra frukost och middag som var värt att beställa och äta på plats då vi kunde äta i våra badrockar”

• Fuji Lake Hotel Gästbetyg: 8,7

”Platsen”

• Hotel Asafuji Gästbetyg: 9,4

”Traditionellt japanskt boende som var rymligt och fint. Deras onsen med utsikt över mOunt Fuji var jättefint och det var sällan fullt med folk. Den japanska maten var spännande och god.”

• Fuji Guest House Ao Gästbetyg: 9,3

”Värden var otroligt hjälpsam med allt angående event och bokningar. Fanns gratis snacks, cyklar att hyra och en otrolig tak terrass emot Mt Fuji.”

• Komaya Ryokan Gästbetyg: 9,1

”Mycket trevlig personal. Det tillförde vår japanvistelse mycket att få bo och äta på ett mer traditionellt sätt. Det funkade bra att ta sig dit med lokalbuss som går ofta. Trevligt med varmt bad och middag på kvällen i yukatorna vi fick låna. Utsikten över vattnet och Fuji var fantastisk. De ordnade middag utan kött vid förfrågan.”

• Mizno Hotel Gästbetyg: 9,3

”Fin utsikt och rymligt rum, möjlighet till bad på taket, mysig hotell-lobby och lugnt.”

De 30 bästa hotellen i Fujikawaguchiko