2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Toscana
  4. Hotellrecensioner Marina di Pietrasanta
Italien Marina di Pietrasanta Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Elizabeth Gästbetyg: 8,6

”Personalen läget, stranden och restaurang utbudet.”

• Hotel Elizabeth Gästbetyg: 8,6

”Läget, balkongen, personalen, parkering utanför, nära stranden, väldigt många restauranger omkring hotellet. Vad”

• Hotel Happy Gästbetyg: 7,6

”Läget. Vid havet”

• Hotel Le Focette Gästbetyg: 8,4

”Härlig frukost. Bra läge. Lugnt och tryggt område.”

• Hotel Verdemare Gästbetyg: 8,1

”Hotellet var helt Ok. Liten mysig ort med närhet till flera större sevärdheter såsom Lucca o Pisa. Här finns också en jättefin strand.”

• Hotel Nuova Sabrina Gästbetyg: 8,7

”Läget utmärkt, ca 200 m från stranden. Frukosten perfekt med många tillval, alltifrån olika äggrätter, pannkakor etc. Dessutom en underbar takterrass, med en fin pool, som under vår vistelse var tillgänglig för det mesta”

• Albergo Battelli Gästbetyg: 8,3

”Fantastiskt mysigt och fint boende med trevlig och vänlig personal. Härlig trädgård där vi åt vår frukost, en god frukost som innehöll det mesta allt från ägg och bacon till yoghurt, frukter och kakor.”

• Hotel Nettuno Gästbetyg: 7,4

”Bra läge”

• Hotel Elizabeth Gästbetyg: 8,6

”Ett mysigt litet hotell med mycket trevlig och hjälpsam personal. På hotellet gick det att hyra cyklar för 4 euro per dag vilket gjorde det lätt att ta sig till stranden på dagen och även ut att äta på kvällen. Enkelt att parkera bilen gratis på gatan men betald plats fanns även på en gård för 5 euro per dag. Vill man ligga på stranden med parasoll finns det en strand som är jättefin precis nedanför men boka gärna för på helgen kan det vara fullt mitt i högsäsongen.”

De 25 bästa hotellen i Marina di Pietrasanta