2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Bali
  4. Hotellrecensioner Kuta
Indonesien Kuta Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Best Western Resort Kuta Gästbetyg: 7

”Poolen och maten. Och allt annat”

• Bali Summer Hotel by Amerta Gästbetyg: 7,4

”Läget, trädgården, poolen, personalen”

• Bakung Beach Resort Gästbetyg: 6,9

”Det låg väldigt nära stranden och bra restauranger. Lätt att ta sig! Fanns pool och rummet var väldigt stort. Terassen var också trevlig!”

• Kuta Beach Club Hotel Gästbetyg: 8,2

”Allt! Fantastiskt läge, otroligt trevlig och hjälpsam personal samt bekväma hotellrum och jätte fint hotell överlag!”

• MAMAKA by Ovolo Gästbetyg: 8,8

”Det 4 bästa sakerna med hotellet var: -frukosten som serverades i restaurangen på taket med ljuvlig utsikt över havet och av den mycket vänliga personalen som såg till att vi hade allt vi behövde. -poolen på taket, det fanns alltid solstolar, handdukar ingick, utsikten var fantastisk och det var rent och välskött -rummet, vi bodde i top gun svit, rymligt och välstädat. -gymmet som var luftkonditionerat och välutrustat och att man kunde låna tvättmaskin gratis”

• La Walon Hotel Gästbetyg: 7,8

”Fin pool, bra och rymligt rum, trevlig personal, bra tvätt service. Resturangen intill hotellet är bra”

• ”Hjälpsam och vänlig personal, god frukost med mycket att välja på och extra plus att vi uppgraderades från familjerum till deluxe svit. Hotellet är nära till shopping och restauranger samt stranden.”

• The Diana Suite Gästbetyg: 7,9

”Nära till flygplatsen”