2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Bali
Bali Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Lloyd's Inn Bali Gästbetyg: 5

”Bilderna på Booking.com som gjorde att det såg fräscht och modernt ut, att det fanns pool å låg inte jättelångt ifrån stranden.”

• Infinity8 Bali Gästbetyg: 10

”Toppen hotell till väldigt bra pris. Fräscht rum, sköna sänger och bra utbud på frukostbuffén. Bra pool och gym också!”

• MERUSAKA Nusa Dua Gästbetyg: 9

”Det var fint, bra läge, städat, superfint poolområde, personalen var fantastiska. Spapersonalen var så bra och duktiga.”

• ”Både rummet och de övriga ytorna i hotellet var välstädade och fräscha, det var trevligt och kändes lyxigt. Barnen gillade särskilt att vara på Kidsclub och framförallt Ari som var helt fantastisk i sitt engagemang. Hon var otroligt välkomnande och gjorde sitt yttersta för att de skulle trivas och känna sig välkomna. Hotellfrukosten hade allt man kunde önska och det var trevligt att kunna beställa olika sorters kaffe och iskaffe. Omeletten lagades efter beställning och den var utmärkt tillagad av kvinnan i omettstationen - bästa omeletten under vår resa på Bali. Det gick bussar till stranden och till ett köpcenter som underlättade transporten. Det fanns två stora pooler på hotellområdet.”

• Sanur Agung Suite Gästbetyg: 10

”-tryggt och säkert -serviceinriktad personal -kylskåp på rummet -liten fin trädgård -hotellet ligger nära en servicebutik som bland annat har vatten, läsk, chips och kex”

• Ocean Resort Amed Gästbetyg: 10

”Utsikten över havet”

• The Xotic Bali Gästbetyg: 9

”Rummet, sängen, personalen”

• Bumi Ayu Bungalow Sanur Gästbetyg: 10

”Mysig oas i centrala Sanur. Otroligt hjälpsam personal och fina faciliteter.”

• The Room Padang-Padang Gästbetyg: 8

”Älskade personalen! Super trevliga. Läget var också super bra och det stora badrummet.”

• ”Genomgående mycket vänlig och tillmötesgående personal. Fantastisk buffé med mängder av lokala och internationella alternativ. Gick att beställa många olika saker som tillagades på plats. Utsikten mot solnedgången tillhör de bästa på Bali och vågorna nedanför är en känd mötesplats för surfare. Flera härliga infinitypooler förutom den egna vi hade vid rummet. Dessutom flera bra restauranger och barer att välja mellan. Uluwatu är en ganska lugn del av Bali men vi önskade en lugn och lite lyxig vistelse och det fick vi!”

De 30 bästa hotellen i Bali