2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Indonesien
Badung Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• The Legian Seminyak, Bali Gästbetyg: 10

”Allt var enastående bra. Fantastisk personal. Det märks att ledningen av hotellet verkligen anstränger sig för att gästerna ska få det där lilla extra som personalen ger dig varje dag oavbrutet och alltid med ett stort leende. Suverän mat, allt från frukost, lunch till middag. Bra läge, underbar havsutsikt, gott om sköna solbäddar. Vi bodde i Studio Suite - räcker gott och väl, lyxigt rymligt rum. Rekommenderar starkt detta hotell om du ska åka till Seminyak!”

• Lloyd's Inn Bali Gästbetyg: 5

”Bilderna på Booking.com som gjorde att det såg fräscht och modernt ut, att det fanns pool å låg inte jättelångt ifrån stranden.”

• ”Fantastiskt hotell, så fint, idylliskt och lugnt. Pool- / strandområdet är så himla fint och så pass stort att det aldrig känns fullt och man måste aldrig oroa sig för att inte få plats. Frukosten god, en blandning av buffé och À la carte med allt man behöver. Rummet väldigt fint och rymligt. Personalen är helt otrolig och gör verkligen allt för att man ska känna sig hemma och finns där för allt man kan tänka sig behöva. Belmond har bästa läget på hela stranden enligt mig och med en väldigt fin solnedgång.”

• The Xotic Bali Gästbetyg: 9

”Rummet, sängen, personalen”

• ”Bra vistelse för en natt, nära flygplatsen”

• ”Fräscha rum, nära till stranden.”

• Grand Sinar Indah Gästbetyg: 1

”Att d va nära till stranden”

• ”Väldigt trevlig personal, avslappnad stämning”

• ”Poolen. Trevlig personal.”

• ”Allting älskade vi!!!! Så fin personal :)”

De 30 bästa hotellen i Badung