2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i De Ioniske Øer
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Lefkada
Grækenland Lefkada Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Villa Vita Holidays Point fra anmeldelser: 8,3

"2 pools"

• Villagio Point fra anmeldelser: 8,8

"Hvis du sætter pris på at opleve græsk charme og græsk gæstfrihed ved en natursmuk strand i turkisblå farver og med bølger fremfor den perfekte hotelstandardservice, er det et sted du bør overveje."

• Ionis Studios Point fra anmeldelser: 9,5

"Super venlig ejer, der var imødekommende og guidet os igennem øen, super rent sted og tæt på byen, samt de gode strande var en køretur væk. Gode, aflukket parkeringsmulighed. 🇩🇰 Mnogu prijaten i gostoprimliv gazda, cisto i sredeno mesto, so svoj parking. Blizu gradot a i ubajte plazi se so kola blisku 🇲🇰"

• Kostel studio Point fra anmeldelser: 9,3

"Dejlig lejlighed, som er tæt på alt, hvad du har brug for: supermarked, busstoppested, busstationen og centrum. Vender sikkert tilbage. Elena (vært) er meget venlig og hjælpsom."

• Kydonies Villas Point fra anmeldelser: 9,3

"Poolen"

• Levkosh Apartments at Lefkada's Heart Point fra anmeldelser: 8,7

"Vi kunne virkeligt godt lide beliggenheden. Lig e midt I byen og alligevel helt rolige omgivelser. Fantastisk gode senge og den bedste hovedpude vi har haft I Grækenland. Der er en rigtig dejlig gårdhave med et spa bad som vi var meget glade for. Der er god og fri parkering meget tæt på. Altid plads. Dette er et ideelt sted for et besøg i Lefkas by. Vi kommer helt sikkert tilbage hertil. Forøvrigt blev vi opgraderet til en større lejlighed. Tak for det"

• Allure Central Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 9,3

"Smagfuld og moderne indretning. God plads. Dejlig rummelig altan. Meget venligt, imødekommende og hjælpsomt personale."

De 30 bedste ferieboliger i Lefkada

baseret på 18.083 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com