2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for De Ioniske Øer
De Ioniske Øer Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• California Beach Hotel - Adults Only Point fra anmeldelser: 8

"Skøn beliggenhed. 2 min. gang til stranden. Hjælpsomt personale. Vi havde balkon med havudsigt og kunne høre havet fra vores værelse. Bestemt værd at vælge. Tæt på gode spisesteder. Gode senge. Stort udvalg i morgenbuffet. Vi måtte frit tage drikkevand fra baren hele dagen. God WiFi."

• Klelia Beach Hotel by Zante Plaza Point fra anmeldelser: 9

"Særdeles velsmagende mad. Meget fin pool. Prof personale."

• Konstantinoupolis Point fra anmeldelser: 8

"Historisk gammelt hotel med allerbedste beliggenhed midt i byen. Hotellet er renoveret med nyt badeværelse og vinduer som lukker bystøj godt ude. Særdeles venligt personale."

• GARDELLI RESORT Point fra anmeldelser: 10

"Fremragende morgenmad Super beliggenhed"

• Achillion Apartments & Studios Point fra anmeldelser: 6

"Dejlig beliggenhed, skøn udsigt og lækkert at kunne i havet direkte fra hotellet via en lille sti. Sød og venlig personale."

• Hotel Scorpios Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig sød og hjælpsom familie. Værelse med smuk udsigt, gode senge. Lækker aftensmad."

• Europe Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Fantastiske værter, de har ordsproget kom som kunde forlad som ven. Vi følte os meget velkomne og godt hjulpet på vej. Hotellet ligger fint centralt med gåafstand til det hele."

• Kozanos Studios 1 Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig god beliggenhed med den smukkeste udsigt over vandet. Dejligt pool område og god og børnevenlig strand. Lille by med 5-6 restauranter God service at de havde tænkt på at give os et værelse i stueetagen da vi rejste med et lille barn. Transfer til og fra lufthavnen bestilt gennem hotellet fungerede ubeklageligt."

• Angsana Corfu Resort & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Vindues partiet kunne godt være større"

• Poseidon Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Det var et skønt hotel, beliggende lige ved stranden og alligevel nær byen Laganas."

De 30 bedste hoteller i De Ioniske Øer