3. Hotelbeoordelingen: Peloponnesus
  4. Hotelbeoordelingen Porto Cheli
Griekenland Porto Cheli Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hapimag Resort Porto Heli Beoordelingsscore: 9

“Nette hotel, super vriendelijk personeel”

• “Eigenlijk alles.De locatie was perfect,alsook het appartement.Het groot terras heeft bijna gans de dag zon.De gastvrouw doet er alles aan om in te gaan op al de vragen en neemt de nodige tijd het appartement voor te stellen.Een top gastvrouw.”

• CENTRAL APARTMENT PORTOHELI 1 Beoordelingsscore: 9,7

“Ligging, hygiëne en de inrichting”

• CASA DI NONNA ANNY Beoordelingsscore: 9,8

“Super aardige host. Prachtig huis met uitzicht op de baai van Porto Heli. Vlakbij mooie stranden. Genoeg te doen en te zien in de omgeving.”

• Mimozas Apartment Porto Heli Beoordelingsscore: 9,5

“Nieuw, fris, groot, uitstekend uitgerust, prachtig terras tuin, makkelijk parkeren. Korte loopafstand van de haven. Heel rustig.”

• AKS Porto Heli Hotel Beoordelingsscore: 8,6

“Mooi zwembad, klein stukje lopen naar allerlei restaurants en barretjes. Parkeergarage. Fijn bed en douche.”

• Grand Bleu Anastazia Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie en smaakvol ingerichte ruime kamer met uitzicht op zee. Joanna, de gastvrouw, laat het je aan niets ontbreken. Ontbijtkeuze was goed en werd op afgesproken tijdstip op de kamer geserveerd.”

• Summer House Beoordelingsscore: 9,5

“Mooie omgeving, de rust was heerlijk en het huisje was voorzien van alle gemakken. Personeel heeft heel veel werk verricht na de hevige regenval een paar dagen voor onze aankomst. Wij kwamen heel laat aan en we werden met open armen ontvangen. We kregen nog heerlijke verse vijgen uit eigen tuin. Toen we verstrekken kregen wij nog een heerlijk cadeau van de verhuurder mee. Echt super lief. Bedankt voor de goede zorgen.”

• Grand Bleu Anastazia Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi complex pal aan het strand met eigen bedjes. Gezellig zitje buiten, leuk ingericht. Schoon, elke dag werd vuilnis opgehaald. Badlakens voor het strand aanwezig. Lekker dikke handdoeken. Heerlijk bed. Porto Heli, Ermione en Spetses zijn binnen 15 auto min te bereiken.”

• “Alles prima. Fijne mensen erg veel service.”

De 30 beste hotels in Porto Cheli