Argolida Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Anthemion Suites and Villas Beoordelingsscore: 9

“Mooi Hotel met prachtig ingerichte kamers. De tuin er omheen is ook mooi aangelegd. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en mooi verwarmd zwembad. Het is wat ver van het centrum, maar ik heb het een keer heen en weer gelopen en viel mee. Je kan ook makkelijk met de auto, er is plaats genoeg bij de haven om te parkeren.”

• Apollon Hotel Beoordelingsscore: 8

“Lekker en uitgebreid ontbijt”

• Porto Nafplio Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie middenin Nafplio, centrale ligging. Zeer vriendelijke mensen die behulpzaam waren bij alles. Na 2 dagen kregen we een kamer met een groter balkon. Ontbijt goed gevarieerd met vers gemaakte broodjes, cake, yoghurt, vers fruit etc. Volop keuze. Kortom we hebben genoten en hebben een fijne vakantie gehad.”

• Galaxy Hotel Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Minoa Hotel Beoordelingsscore: 9

“Bij aankomst waren we meteen verkocht! WAUW, wat een prachtige lokatie. Het hotel ligt bijna in zee, voor het uitladen van je bagage kan je het best je auto over het strand rijden tot de ingang van het hotel. Was wel even lastig om de ingang te vinden( als je door het dorp komt zoals wij deden, dan gewoon doorrijden tot je een grote parkeerplaats ziet. Kom je van de rondweg dan kom je direct op deze parkeerplaats). Hier hebben wij na het uitladen onze auto gratis geparkeerd. Het hotel wordt gerund door de familie Georgidakis ( Kalliope en Demetri). We hebben niets anders dan lof voor deze familie en ook voor hun prachtige medewerkers ( Litsa, Kosta,Nikki, Leonidas) die ons iedere dag verwelkomden met een grote lach op hun gezicht. Wat een gastvrij hotel, wij komen zeker terug. Je voelt hun liefde voor hun vak, dit spat er vanaf. De kamer met zeezicht was ruim en werd iedere dag netjes onderhouden. Dagelijks schone handdoeken. Het ontbijt was super, er was genoeg keus en je kon zowel binnen als buiten genieten van het begin van de dag. De foto’s op de website geven een reeel beeld van de werkelijkheid.”

• King Minos Hotel Beoordelingsscore: 9

“Wij kregen een upgrade erg fijn. Heerlijk zwembad. Het”

• The Grove Seaside Hotel Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel. Goed hotel aan zee. Mooie nette kamer met koelkastje. Een goed bed en een fijne badkamer. Een mooi zwembad en een goed ontbijt.”

• Alexandros Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“Zeer lekker ontbijt met verse plaatselijke producten Zeer ruime kamer en netjes, met ruim balkon De gastvrouw is top, gaf tips voor de omgeving te verkennen en restaurantjes”

• Amalia Hotel Nafplio Beoordelingsscore: 8

“Er was een enorm mooi en groot zwembad bij het hotel! De ontbijt en eetfaciliteiten waren helemaal prima!”

• La Petite Planete Beoordelingsscore: 7

“Bijzonder vriendelijk personeel”