2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Cíclades
  4. Opinions d'hotels de Kamari
Grècia Kamari Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hippocampus Hotel Puntuació: 9,4

"Bona ubicació. A prop de la platja, restaurants i parada de bus. Té parking i sinó n'hi ha un de gratis a prop. Personal agradable i resol els dubtes que tinguis"

• "Stone House és una petita casa de pedra bonica, tradicional i molt ben preparada per als visitants. Es troba en un carreró estret i empedrat a 200 metres de la carretera. S’hi arriba a peu o amb moto. És perfecta per a dues persones. Està situada a la zona d’Episkopi Gonias, una zona tranquil·la a 30 minuts a peu de Pyrgos. A Santorini val la pena llogar una moto per moure’s per tota l’illa. Des de Stone House: Kamari (5 minuts), Pyrgos (5 minuts), Fira (6 o 7 minuts), Oia (25 minuts). L’Andreas ens va venir a buscar a l’aeroport ens va acompanyar fins la casa. Ens va aconsellar llocs per anar a sopar, ens va gestionar el lloguer de la moto, la sortida en vaixell cap a Nea Kamenia i sempre va estar disponible per a tot el que vam necessitar. El fet que l’Andreas visqui a la mateixa finca ho facilita. Ell ens va fer la vida una mica més fàcil a Santorini i nosaltres ho vam agrair molt. És d’allà i coneix bé la zona."

• Santorini Kastelli Resort Puntuació: 9,5

"molt comode"

• Levante Beach Hotel Puntuació: 8,2

"Està a pocs mentres de la platja. L'esmorzar buffet és complet i es pren a una terrassa oberta mirant al mar."

• Anna Traditional Apartments Puntuació: 9,2

"Els amos són una gent molt maca i molt atenta.Fins i tot et venen a buscar a l'aeroport. Em quedat molt contents."

• Villa Angira Puntuació: 9,2

"Esmorzar deliciós, piscina fantàstica, personal molt amable, que ens va donar consells molt interessants sobre els millors llocs per anar a la platja, etc. Vam estar-hi molt a gust! La situació, tot i no ser a la caldera, és molt bona ja que té moltes platges i punts d'interès a prop. Tornaríem a allotjar-nos-hi, sens dubte. Fantàstic!"

• Sweet Heart Studios Puntuació: 7,8

"El lloc era força tranquil. A prop tens la platja, restaurants i comerços. Han tingut el detall de deixar l'esmorzar i una ampolla d'aigua fresca que amb la calor s'agraeix molt."

• VOCA HOTEL & SUITES Puntuació: 7,9

"La ubicació es bona excepte perquè passen els avions molt a prop."

• Oscar Hotel Puntuació: 9

"El personal molt atent! Ubicació molt bona!"

Els 30 millors hotels de Kamari