2. Opinions d'hotels de Regne Unit
  3. Opinions d'hotels de Bedfordshire
  4. Opinions d'hotels de Luton
Regne Unit Luton Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "L’esmorzar estava molt bé i els llits eren molt còmodes."

• "La proximitat de l aeroport i la SUPER amabilitat de la recepcionista a les 12 de la nit"

• "A prop de l’aeroport de Luton, a sis/set minuts a peu. Habitació còmode i wc amb tot el que necessites (assecador de cabells, sabó de mans, gel, xampú…). L’esmorzar inclos va ser una opció genial."

• "El millor, la ubicació, a prop de l'aeroport, caminant son 5 minuts. Esmorzar correcte, check in ràpid."

• "Em varen cancel·lar un avió a mitja nit i vaig haver de cercar un hotel on sopar, dormir i berenar al matí següent. Entrava a les dotze de la nit i sortia a les set del matí, per tant només puc dir que la situació és molt bona perquè està a cinc minuts caminant des de l'aeroport. Per fer aquest tràmit, està molt bé. El llit era còmode i el personal agradable. El berenar del matí estava bé, però no teniem temps d'assaborir-lo. Vam menjar una mica, molt depressa, i vam fer el check out i partir depressa cap al tren, ja que ens donaven el següent vol a un altre aeroport."

• "L'habitació és molt còmoda i pràctica. El que més ens a agradat ha sigut l'atenció del recepcionista Ricky"

• Linton Hotel Luton Puntuació: 7,5

"És un hotel molt acollidor. Tot el personal és molt amable. Ens van ajudar en tot el que vam necessitar. Està 3km. de l'aeroport de Luton."

• "El bany ja esta reformat. El personal s,esforça a fer una bona estada."

Els 10 millors hotels de Luton