2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Illes Canàries
  4. Opinions d'hotels de Vega de San Mateo
Espanya Vega de San Mateo Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Villa MOGAREN Puntuació: 8,6

"Llit molt confortable i tot molt net. Jakuzi molt be, sobretot despres de fer una excursió a peu."

• "La casa és preciosa, còmode i cobreix totes les necessitats. Han cuidat fins l'últim detall. La cuina és amplia i ben equipada. Pel check in ens esperava l'orlando des de feia estona i va ser molt amable."

• "Muy limpio"

• La Casita Puntuació: 8,6

"Si el que estàs buscant és desconnectar alguns dies és el lloc perfecte. Són super amables, pendents en tot moment de que no et falti de res. L'entorn és un meravella i el Shanty també molt agradable."

• "Comunicació per whatsapp excel·lent i l'allotjament inmillorable. Han penst en tot. Cuina equipada, bàsics de menjar (sucre, sal, espècies, te...), i el bany te secador, dispensadors de sabó i toballoles, així com planxa i primers auxilis bàsics. A part de tenir tot l'apartament per nosaltres sols i ser gran, els que ens va enamorar es la inmensa terrassa amb taula, tumbones, i zona de sofàs. El nostre lloc favorit quan tornavem de tot el dia fent turisme.Recomenable 100%! Pd. Es recomanable tenir vehicle perquè el poble està a 30 min a peu."

• Roque nublo rural houses I Puntuació: 9,9

"Es realmente espectacular"

• Villa MOGAREN Puntuació: 8,6

"La casa és preciosa, no li falta detall. L'habitació molt espaiosa, llits molt còmodes, vistes espectaculars des de l'habitació i la casa. Tranquil•litat i a prop del Roque Nublo, molt lluny del poble, per això, 20 minuts de corbes en cotxe. La Lisi molt agradable i atenta per WhatsApp. Vam conèixer també la seva parella abans de marxar i molt maco, ens va recomanar alguns llocs per anar-hi."

• Roque nublo rural houses I Puntuació: 9,9

"Espectacular la casa, el entorno...de 10"

Els 25 millors hotels de Vega de San Mateo