2. Hotelbeoordelingen Australië
  3. Hotelbeoordelingen: Queensland
  4. Hotelbeoordelingen Hamilton Island
Australië Hamilton Island Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Reef View Hotel Beoordelingsscore: 8

“Personeel service locatie, mooi uitzicht vanuit kamer”

• Reef View Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ligging, uitzicht en ontbijt”

• “Het enige wat aan deze kamer klopte was de beschrijving van het uitzicht. Deze was inderdaad een uitkijk op zee en strand Nog nooit heb ik in een zo'n vieze kamer geslapen, je moest slippers aanhouden omdat je anders vieze voeten kreeg. Ook de airco in de slaapkamer deed het niet”

• Palm Bungalows Beoordelingsscore: 8,5

“Perfecte ligging. Alles vlot bereikbaar met de frequentz shuttle bus. Dicht bij luchthaven. Verzorgd en aangenaam.”

• Palm Bungalows Beoordelingsscore: 8,5

“Heerlijke bungalow, die zowel rustig gelegen is als dicht bij alle faciliteiten”

• Sunset Waters Apartments Beoordelingsscore: 7,4

“Uitzicht en rust Service van buggy”

• “Een heerlijk ruim zeer schoon appartement met fijne bedden. Ruime woonkamer gezellige inrichting en een keuken voorzien met alles wat je nodig hebt. Maar het allerbeste....het uitzicht. Een droom. Werkelijk prachtig. Kangoeroes en kaketoes en tropische geluiden. Het strand voor de deur met keuze uit 2 zwembaden. Het zijn niet de mooiste gebouwen op het eiland, maar het uitzicht vanaf je balkon is waanzinnig.”

• “Fantastisch appartement met een prachtig uitzicht. We werden opgehaald bij het vliegveld met onze eigen buggy.”

• Beach Club Beoordelingsscore: 9,2

“dicht tegen het strand”

• Reef View Hotel Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht, mooie kamer en ontbijtbuffet.”

De 30 beste hotels in Hamilton Island