2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Kreta Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Myrtos Mare Suites Omtalescore: 10

«Beliggenheten er helt nydelig, med utsikt mot havet og lyden av bølgene fra havet. Rolig gate og skjermet balkong, vi bodde øverst i andre rad mot promenaden. Leiligheten er kompakt, men oppleves romslig. Stor dobbeltseng med gode madrasser. Skinnende rent og praktiske løsninger. Myrtos strand er kjempefin med en rolig stemning. Vi gikk flere fine turer i nærområdet, med god hjelp av vår vert Lisa som lånte oss en nyttig turbok. Vi følte oss så velkomne og godt mottatt i Myrtos. Tusen takk til Lisa for et flott opphold i Myrtos Mare Suites - vi håper vi kan komme tilbake hit en gang!»

• Gio-Ma Omtalescore: 10

«Fantastisk vennlig og hyggelig vertsskap, rom med balkong og flott utsikt over sjøen. Elegant rom. Og spisested tilknyttet etablissementet med utmerket god mat.»

• «Sjarmerende og hjemmekoselig hus. Svært hyggelig vertskap!»

• Semeli Studios Omtalescore: 10

«Veldig hyggelig vertskap. Eksemplarisk renhold.»

• Kedrissos Hotel Omtalescore: 10

«Rent, sentralt og rolig område»

• «Excellent!»

• Asterina Seaside Apartments Omtalescore: 10

«Fin leilighet og hyggelige folk»

• «Førsteklasses service av de fantastiske damene på hotellet. Da vi først sjekket inn oppdaget jeg at det rommet jeg trodde jeg hadde booket ( ifølge booking.com sine bilder på nettside) ikke stemte. Da jeg sa dette til resepsjonisten snakket hun med hotel manageren og de var så snille at de oppgraderte til det beste rommet de hadde, uten ekstra kostnad. Så da fikk jeg balkong med full sjø utsikt og et nydelig rom. Beliggenhet er fantastisk, mrd både strand og byliv rett utenfor døren.»

• Alsalos Sea View Apartment Omtalescore: 10

«Veldig velutstyrt, milde gåver i form av mat og drikke! Fantastisk innedesign og stor terrasse. Vennlig husvert som tok oss imot! Kan anbefalast! Perfekt beliggenheit mellom Nea Hora og Chanias gamleby. Kort veg til busstasjonen og til utsiktspunkt for fotografering av nydelege solnedgangar. 👍👍👍»

• Elvie House Omtalescore: 8

«Fantastisk beliggenhet i gamlebyen. Flott privat takterrasse med sjøutsikt.»

De 30 beste ferieboligene i Kreta

basert på 456 579 omtaler av ferieboliger på Booking.com