2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Kreta Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Faedra Residence Omtalescore: 7

«Nydelig stort rom sentralt i gammelnyen»

• «Det jeg likte var spa behandlingen eg fikk. Di var flinke å massere.»

• Avli Lounge Apartments Omtalescore: 9

«Nydelig rom og deilig frokost. Perfekt beliggenhet i sentrum av gamle Rethymnon.»

• Mirtos Hotel Omtalescore: 10

«Vi hadde ein fin-fin ferie i Mirtos på Mirtos Hotel, vertskapet var hyggelige og ytte god service. Frukostane vart serverte ved bordet - inne og ute - og hadde alt det ein kunne ønska seg. Nyplukka søte appelsiner vart pressa på kjøkenet. Vi gledde oss til frukosten kvar morgon. Hotellet ligg midt i ein landsby med kvardagsliv og arbeid på alle kantar. Hanegal, hundeglam, fuglekvitter, leikande born og venleg prat frå gata. Mirtos har overraskande mange gode serveringsplassar, fine tilhøve for korte og lengre fotturer og ei lang, lang badestrand.»

• «Bassengområdet var veldig fint. Veldig god frokost»

• Casa Leone Hotel Omtalescore: 9

«Lite, svært originalt»

• Cocoon City Hostel Omtalescore: 8

«Komfortabelt med moderne fasilitetar! Alt ein treng! Skinande reint!»

• Atlantis Hotel Omtalescore: 8

«Perfekt og sentral beliggenhet, med utsikt til havet og havnen. Hyggelig vertskap som serverte god frokost. Fikk hjelp til å bære kofferten opp trappene til 3. etasje. Det var veldig komfortabel seng, noe jeg satte veldig pris på. Bra rengjøring.»

• Ink Hotels House of Europe Omtalescore: 10

«Hotellet var ein skatt arkitektonisk sett! Godt utstyrt og komfortabelt rom med nydeleg seng! Stas med balkong, sjølv utan sjøutsikt. Flott beliggenheit! Svært gjestfri velkomst av smilande, interessert personale!»

• «Beliggenhet, betjening, atmosfære»

De 30 beste hotellene i Kreta

basert på 375 814 hotellomtaler på Booking.com