2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hotell i Khania
  4. anmeldelser av hotell i Khóra Sfakión
Hellas Khóra Sfakión Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Stavris Omtalescore: 7,3

«Beliggenhet. Rikelig med varmtvann i dusjen. God seng. Aircondisjon»

• Sfakian Horizon Omtalescore: 8,5

«Hvordan skal jeg beskrive dette? Sfakian Horizon er det perfekte sted for ro og refleksjon, med en nydelig utsikt og avslappende atmosfære. Her er det også mulighet for å ha base for fot og båtturer til omkringliggende områder. Det er flotte, romslige leiligheter, rent, gode senger, nydelig frokost i flotte omgivelser. Personalet er veldig hyggelige og imøtekommende, jeg følte meg umiddelbart velkommen. Sjarmerende 3-4-minutters spasertur ned trapper/smug ned til "sentrum" av landsbyen der restauranter ligger langs sjøkanten. Ei nydelig lita badestrand ligger også like i nærheten. Til og med noen timer med tordenvær og regn var fascinerende, med den rene klare lufta og duften av trær og blomster i etterkant. Jeg kommer tilbake, og da for et lengre opphold.»

• Eleana Nature & Art Omtalescore: 9,5

«Koselig vertskap og smakfulle rom med artige løsninger»

• Hotel Stavris Omtalescore: 7,3

«Stavris har perfekt beliggenhet i Sfakion. Jeg har vært her mange ganger og det er en hyggelig atmosfære på hotellet. Det er enkelt og veldig hyggelig å spise frokost på den koselige gårdsplassen utenfor. Badet på mitt rom fremsto som nyoppusset og svært delikat.»

• On The Beach Apartments Omtalescore: 8,1

«Ingen frokost inkludert»

• Hotel Stavris Omtalescore: 7,3

«Enkelte og rent med sentral beliggenhet.»

• Livikon by the Sea Omtalescore: 9

«Flott beliggenhet og vakker utsikt. Pent vedlikeholdt og modernisert.»

• Eleana Nature & Art Omtalescore: 9,5

«Ren og pen overnatting med god utsikt i høydedraget over sentrum. Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi var veldig godt fornøyd med både fasilitetene og gjestfriheten. Chora Sfakion har et koselig sentrum med gode restauranter og god stemning, innen gangavstand.»

• «Rolig, hyggelig personale, egentlig alt»

• Hotel Alkyon Omtalescore: 7,5

«Beliggenhet var helt fantastisk. Rommet var gammelt, men helt greit. Alt fungerte. Gode senger. Fantastisk utsikt fra veranda i front. Koffert ble bært opp trappene ved ankomst.»

De 10 beste hotellene i Khóra Sfakión

vurdert ut fra 7 750 hotellanmeldelser på Booking.com