Kreta Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Notos Heights Hotel & Suites Beoordelingsscore: 9

“Één woord, heerlijk! Wat hebben we genoten in dit hotel. Het personeel is onwijs vriendelijk en lopen net een stapje harder voor je. Het ontbijt is simpel, maar prima. Je kan er voor een leuk prijsje ook avondeten wat heerlijk smaakt! De kamers waren schoon en voor de rest prima. Met 5 minuten lopen sta je in Old Town.. prachtig! De moeite waard. Ik zeg boeken!”

• Soula Apartments & Studios Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel. Bedden goed. Fijn balkon. Locatie goed. Prijs/kwaliteit ok.”

• Sweet Sissi with Jacuzzi Beoordelingsscore: 10

“We waren de eerste gasten dus splinternieuw appartement ! Zeer ruime en lichte woning, volledig uitgeruste keuken, mooie badkamer met wasmachine. Buiten verschillende plaatsen om te zitten of liggen in/uit de zon. S'ochtens lekker in de jacuzzi, heerlijk. Dorp met alle voorzieningen op wandelafstand.”

• Chrissida Hotel Beoordelingsscore: 10

“Gastvrijheid van al het personeel en prachtig gelegen.”

• Anthos Apartments Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht( 1 hoog met balkon) modern, schoon en heerlijk appartement met klein maar fijn zwembad. Het ontbijt was zeer uitgebreid, wel 10 minuten lopen naar zusterhotel. Voor ons was dat geen probleem, wij lopen graag. Als je geen ontbijt wil, alles wat je nodig hebt zit om de hoek, zoals de bakker. Er werd elke dag schoongemaakt en als je wil elke dag schone handdoeken. Het inchecken was ideaal, via mail werd verteld dat de sleutel op de deur zat en je vakantie kan beginnen.”

• Galini Breeze Beoordelingsscore: 8

“De rust. Fascinerende omgeving, vooral je geïnteresseerd bent in antieke plekken. Gastvrije ontvangst. Koffiecups, melk en thee en water altijd beschikbaar. Niet groot, maar een fijn terras met prachtig uitzicht. Goede voorzieningen tegen muggen en met de luiken dicht heb je een heerlijk donkere slaapkamer.”

• “Heerlijk rustig, prachtige omgeving, lekker zwembad, geweldig uitzicht op de mooiste bergen van Kreta!”

• Rozmari and Spa Beoordelingsscore: 8

“Grote gastvrijheid. Zeer vriendelijke uitlaatservice die ons met plezier én boek rips over Kreta meegaf. Kamers waren kraakwet. We werden ook geholpen door de uitbaters om onze bagage nr de kamer te brengen, (geen lift). Goede ligging.”

• “Locatie is top!”

• Revekka Rooms Beoordelingsscore: 10

“Super vriendelijk personeel! Goed gelegen om naar Balos Beach te gaan. Lekkere restaurants op loopafstand”