3. Hotelbeoordelingen: Heraklio
  4. Hotelbeoordelingen Malia
Griekenland Malia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Pleasure Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“De kamer met uitzicht op zee. Ontbijt bij het iets verder gelegen Pleasure Beach club was echt super goed. Elke dag iets anders...heerlijk. In het hotel was niets teveel. Alle wat je vroeg kreeg je bv handdoeken. We konden de lastste dag de kamer tot 17.00 behouden ivm een avond vlucht. Ook een heerlijk schoon zwembad”

• Villa Mare Monte ApartHotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mare Monte is een rustige locatie gelegen aan een opgaande weg buiten het centrum van Malia. In feite mankeert er bijna niets aan deze keuze. Goede bedden, nette badkamer, schoon etc. etc. Nadeel is de privacy. En dat vooral wat de balkons betreft. Veel appartementen op een klein oppervlak. Het comfort/ de rust wordt hier vooral bepaald door de andere bewoners van de appartementen.”

• “Zeer mooie kamer met bubbelbad mooie douche”

• Bella Elena by Estia Beoordelingsscore: 8,2

“Klein Schalig, super vriendelijk . Een hele lieve familie bedrijf die zorgt dat je een fijne vakantie hebt”

• “Ontbijt a la carte was super Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam Andere maaltijden waren ook top Er deed zich een probleem voor met de airco. Er werd ons onmiddellijk een andere kamer aangeboden en de dag erna werd het probleem ook effectief verholpen.”

• Parthenis Hotel & Suites Beoordelingsscore: 8,4

“Bij aankomst hebben wij een upgrade gekregen naar Parthenis beach hotel dat net afgelopen winter volledig was gerenoveerd. Geweldig! Onze beoordeling is derhalve ook gebaseerd op verblijf in dit hotel.”

• Stelios Gardens Beoordelingsscore: 8,5

“Mooie moderne ruime suite en douche etc. Vriendelijk personeel. Superlekker gegeten. Alles heel verzorgd. Ook maar zo’n 100 m van het strand. We hadden ook altijd plaats op de parking.”

• Dimamiel Malia Inn Beoordelingsscore: 9,5

“We verbleven op de nieuwe kamer de junior suite. Deze was prachtig. Verder is de service van het personeel (familie) heel persoonlijk en erg behulpzaam. Niks was hun te veel we mochten alles vragen. Wat heel fijn is.”

• Parthenis Beach, Suites by the Sea Beoordelingsscore: 8,9

“De complete metamorfose van het appartement complex. Totaal vernieuwd. Echt een wohhh beleving. Wat mooi geworden. De familie Parthenis is zo warm en oprecht. 💙🇬🇷”

• Pyrgos Beach Hotel Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“De kamer met de jacuzzi en zeezicht Het vriendelijke personeel bij de receptie De betaalbare poolbar met lekker eten De locatie net buiten het centrum + aan 't strand”

De 30 beste hotels in Malia