Kreta Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Chania Casa Portokali Beoordelingsscore: 8

“De rustige ligging en de ruimte rondom de kamer”

• Manos House Hersonisos Beoordelingsscore: 4

“Lokatie is best ver van centrum chersonissos. Auto nodig.”

• “Ligging, en vriendelijkheid”

• Philikon Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“We hebben een heel fijn verblijf gehad. We verbleven 7 dagen met een kindje van een jaar in het verblijf. Het verblijf was hier heel goed op voorzien: er was een goed kinderbedje en een heel goede eetstoel aanwezig. Er was ook een erg goed contact met de gastvrouw. We zagen haar elke voormiddag en konden toen hele fijne babbels doen. Het verblijf is zeer goed uitgerust: vaatwasmachine, wasmachine, 2 toiletten en douches, microgolfoven, alles om zelf te koken, ... Omdat ons kindje nog dutjes moest doen hebben we veel in het zonnetje op de aangename patio gezeten. De ligging is ook ideaal: heel dicht bij de restaurants en winkeltjes (<5 min wandelen) maar toch ver genoeg om niet de drukte en het geluid te hebben. Ook het parkeren van de huurauto ging vlot: op <5 min is een gratis parking aan het voetbalveld. Als er daar geen plaats was (op marktdag) parkeerden we ons op de betaalparking aan de venitiaanse haven (10min wandelen door het oude centrum). Ook het strand is niet veraf: 15 min wandelen.”

• Kaliviani Traditional Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijke ontvangst, hotel is goed verzorgd en rustig gelegen. Niet ver van het hotel vind je een gezellig lekker restaurant. Ontbijt was heerlijk, de eigenaar komt aan tafel om je keuze op te nemen. Alles lekker vers. Mij zien ze hier zeker en vast nog terug”

• Aravanes Beoordelingsscore: 8

“Het balkon mey uitzicht op de bergen was prachtig, meditatief.”

• Villa Kerasia Beoordelingsscore: 10

“Er was een warm ontvangst door gastheer Babis. Hij vertelt veel over de omgeving en geeft goede tips in verband met restaurants in de buurt of het bezoeken van steden en gebieden. We hadden een upgrade gekregen van de kamer omdat het nog erg rustig was (begin April). Het ontbijt was uitgebreid en elke dag kreeg je er een ander hapje bij. Het is een mooie locatie midden op het eiland Kreta waardoor het een leuke uitvalsbasis is voor uitstapjes. Wij waren zelf erg gecharmeerd door het Midden- en Zuiden van Kreta. Een auto is wel een must.”

• Pension Aretoussa Beoordelingsscore: 9

“Tuin was prachtig in bloei en rustig.”

• Popi's Apartment Beoordelingsscore: 10

“Ligging, gezellig tussen de bewoners van het dorp. Mooie uitzichten, nette woning met 2 balkons en wat fijn is de wasmachine.”

• Dionysus Lasithi Plateau Beoordelingsscore: 9

“Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze auto startte niet meer en ze deden er alles aan om ons te helpen”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Kreta

gebaseerd op 40.693 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com