3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Soúda
Griekenland Soúda Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sunrise Apartment 2 Beoordelingsscore: 9,4

“Super nette en schone accommodatie, leuk terrasje, koffie, thee, peper en zout, makkelijk parkeren, ruim”

• Ethereal Apartments Chania Beoordelingsscore: 9,1

“Alles perfect! Vriendelijke mensen, superluxe appartement, gezellig ingericht, terras voor en achter, lekker zwembad, leuke buitenwijk van Chania. Winkels en horeca binnen 5 tot 10 minuten lopen. Diverse scholen vlakbij, geeft gezellig sfeertje. Appartement ligt in Souda, met makkelijke aansluiting op de snelweg, naar de binnenstad en ook naar het mooie schiereiland Akrotiri.”

• Fairytale Villas Beoordelingsscore: 9,8

“Zeer nette en moderne villa. Alle luxe is aanwezig en de medewerkers staan elke dag voor je klaar om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.”

• Delight Luxury Residences - Souda Beoordelingsscore: 9,9

“Het was een fantastisch en ruim appartement. Erg netjes, schoon en van alle luxe en gemakken voorzien. Goede bedden. We mochten tevens gebruik maken van de jacuzzi en de sauna!”

• Seametry Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“Mooie nieuwe appartementen voorzien van alle comfort. Het zwembad is fantastisch. Heel rustig complex. Goede ligging om Chania en omgeving te bezoeken en dichtbij airport Chania. Een ECHTE aanrader!”

• Fairytale Villas Beoordelingsscore: 9,8

“Prachtig appartement met een heerlijk zwembad, private setting.”

• Parthenon apartment Beoordelingsscore: 9,9

“Een prima appartement, precies zo als we nodig hadden voor 1 nachtje”

• Oniros Residences Beoordelingsscore: 9,1

“Alles binnen het hotel.”

• Villa Alexia Beoordelingsscore: 9,9

“Heel propere, praktische en ruime villa met zwembad dat elke dag werd gekuist. De gastvrouw was zeer vriendelijk, gaf goede tips en stond direct klaar indien we iets tekort kwamen. Het verblijf is ons supergoed bevallen en we kunnen eigenlijk geen enkel minpunt aanhalen. Hier verblijven is een echte aanrader!”

• Parthenon Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Ligging”