2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Kreta Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Elounda Sea Suites Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed, værelse med fuld havudsigt"

• Kosmos A.G.K Studios-Apts Point fra anmeldelser: 9

"Fred og ro, meget rent, venlige personale."

• Veneto Sea View Apartments Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk skøn udsigt ud over vandet"

• Elounda George Studios Point fra anmeldelser: 10

"En dejlig base for vores ferie på Kreta i april. Meget hjælpsom og venlig vært. Hun sendte os info på WhatsApp om lokale spisesteder, forslag til ture mm. Flot stort værelse med en velindrettet minikøkken med køleskab, og et stort badeværelse. Værelset havde en dejlig stor balkon, hvor vi spiste vores morgenmad og sad om aftenen (med udsigt til olivenlund og bjærge). Det var lækkert med mørklægnings gardiner, der holdt varmen ude af værelset! Vi kunne selv vælge regngørings hyppigheden, hvilket passede os rigtigt fint. Det var tænkt på alt, der kunne gøre vores ophold behagelig. Der var gode parkeringsmuligheder, selv om turistsæsonen i Elounda var startet. Hvis vi besøger området igen, så vil vi helt sikkert bor på Elounda George Studios igen."

• Minos Studios Point fra anmeldelser: 10

"Minos Studios er et meget, meget hyggeligt, stille beliggende, lille hotel 2 min’s gåtur fra vandet. Jeg fik et stort værelse selvom jeg kun havde bestilt et enkeltværelse. Værelset er fuldstændig renoveret med fin altan og blev holdt SÅ fint rent. Christina er en meget hjælpsom vært, der taler godt engelsk. Dette hotel anbefaler jeg på det varmeste."

• Arocaria Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed og ditto personalet: supervenligt og imødekommende."

• Litinakis Studios Point fra anmeldelser: 10

"Fantastiske værter. Super modtagelse. Fantastisk lejlighed. Dejligt udeområde. Skøn strand."

• Amaryllis Point fra anmeldelser: 10

"Ligger super centralt og tæt på vandet. Personalet er intet mindre end fantastiske, g der er pænt og rart at være."

• George's Poet Maisonette Point fra anmeldelser: 8

"Stedets beliggenhed er helt i top i ydre sæssonen. Kan forestille der er meget larm i højsæsonen. Der er 4 terrasser altid mulighed for sol eller skygge. Køkkenet er udstyret som et sydlandsk køkken, så man skal ikke forvente at der er grej som i et sommerhus i DK. Super service at der bliver skiftet sengetøj og håndklæder midt i leje perioden."

• Marilyn Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig atmosfære, venligt personale og god placering ved fin strand og gode restauranter."