2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Rethymno
  4. Hotelanmeldelser for Panormos
Grækenland Panormos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Philoxenia Villas Point fra anmeldelser: 9,6

"Morgenmaden var fin, den lavede vi selv. Men børnene var især begejstret for poolen. Villaerne var fantastiske og fik mange rosende ord fra deltagerne i vores familie. Især tagterasserne brugte vi meget og hyggede os ved morgenmaden. Vi var jo 13 personer i alt i de 3 villaer side om side, så det var indlysende at slå morgenmade sammen, især da vi fejrede 2 fødselsdage i løbet af den uge vi var der."

• Grecotel Marine Palace & Aqua Park Point fra anmeldelser: 8,8

"Maden var virkelig god og varieret! Personalet var super imødekommende"

• Sueno Villas Point fra anmeldelser: 9,8

"Fantastisk uge i Sueno Villas er nu gået. Villaen lever helt op til billederne og mere til. Villaen indeholder alt til en privat og bekvem ferie i luksus. Fantastisk udsigt og dejlig stor pool. Servicen er fantastisk, der er altid hjælp at hente, hvis der er behov for hjælp til bookinger eller lignende. Der bliver gjort rent og skiftet linned midt på ferien, hvilket var skønt. Panormos er en charmerende lille by med hyggelige taverner og krystalklart badevand."

• Iberostar Creta Panorama & Mare Point fra anmeldelser: 8,6

"fremragende beliggenhed, mad og personale"

• Panormo Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8,5

"Perfekt beliggenhed med egne parkeringspladser, og udmærket morgenmad."

• Villa Andreas Point fra anmeldelser: 10

"Rigtig dejligt hus - god beliggenhed i charmerende landsby"

• Castello Apartments Point fra anmeldelser: 9,2

"Der lå perfekt i havnen med den bedste udsigt over havn og by, vores vært Magda gjorde et flot arb og fik os til at føle os meget velkommen"

• Villa Dodici Point fra anmeldelser: 10

"masser af store gode værelser med eget toilet og bad . stor stue og god pool og udsigt"

• Grecotel Marine Palace & Aqua Park Point fra anmeldelser: 8,8

"Super sød og imødekommende personale,der handler proaktiv for tilfredsstille gæsterne. De går et ekstra skridt for deres gæster. Har været på mange hoteller, og kan sige at personale på greco er blandt de allerbedste:)"

• Castello Apartments Point fra anmeldelser: 9,2

"Beliggenheden i et ikke alt for turistet område, men alligevel med meget liv. Ingen store hoteller. Mange hyggelige spisesteder og venlige og imødekommende lokalbefolkning."

De 30 bedste hoteller i Panormos