Kreta Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• My Rooms Beoordelingsscore: 10

“Nette schone locatie, direct in het centrum. Prima ontbijt bij de prijs inbegrepen.”

• Stavi's Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Stavi, de host, was zeer betrokken en behulpzaam!! Door ziekte hebben we niet veel kunnen ondernemen, maar er was een mooi groot terras met uitzicht. Dat maakte veel goed.”

• Poco Loco Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9

“Basic maar knus”

• Coral Beoordelingsscore: 8

“Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Mooi gelegen aan strandje. Eigenaar maakt zeer lekker eten.”

• Aravanes Beoordelingsscore: 9

“leuke locatie om de mooie amari vallei te ontdekken. Wij maakten veel leuke fietstochten vanuit dit vertrekpunt. Prachtig zicht en rustig.”

• Eleana Nature & Art Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi en ruim nieuw appartement met 2 kamers, 2 badkamers, balkon met mooi uitzicht en een klein buitenplaatsje om te eten. Stil. Paar minuten lopen naar restaurants, bakker en supermarkt. Keuken is klein maar voldoende om een simpele maaltijd klaar te maken. Vriendelij́ke gastheer, we voelden ons welkom.”

• Costas Inn Beoordelingsscore: 8

“De ligging van het dorpje Spili is ideaal voor dagtochten in de bergen en naar de Zuid-kust. De eigenaresse van Costas Inn is zeer hartelijk. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer.”

• Fagotto Art Residences Beoordelingsscore: 8

“De locatie was heel erg fijn. Het ontbijt was uitstekend.”

• Maistrali Beoordelingsscore: 9

“Wat een droom van een stadje. Je hebt hier niets nodig, puur genieten. Aardige eigenaar, goede prijs- kwaliteit verhouding. Basic, maar schoon en balkonnetje met een fantastisch uitzicht op Loutro.”

• Villa Kerasia Beoordelingsscore: 7

“Mooie kamer met uitzicht op de bergen. De host is aardig tevens de ontbijt dame.”