3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Frangokástellon
Griekenland Frangokástellon Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kritamos Beach Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“wasmachine en fietsen aanwezig, dicht bij winkels, zee, eetgelegenheden en kloven (Samaria en Imbros). Rustig!”

• Votsalo Studios & Apartment Beoordelingsscore: 8,8

“Wij huurde alleen het appartement.”

• Anthos Beoordelingsscore: 9,6

“Hele mooie kamer met koffie, thee en kookfaciliteiten.”

• Zorbas Rooms Beoordelingsscore: 9,5

“Alles beviel ons hier hartstikke goed. De lokatie is top. We hadden een appertement met een nieuw keuken erin en douche. Het is hier heel rustig en mooi. De eigenaren zijn top. Ze vertellen je graag over het reilen en zeilen van hun biologische boerderij. De producten die je van hun land te eten krijgt zijn erg lekker.”

• Captain Tom Beoordelingsscore: 9,3

“De fantastische ligging en mr Tom!”

• Studios Stavris Beoordelingsscore: 8,5

“Locatie, direct aan het strand, ligging van het complex met zicht op zee. De rustige en mgeving”

• Coral Beoordelingsscore: 9,2

“Ongedwongen, authentieke sfeer. Eten zeer lekker. Top lokatie.”

• Kallicrates Village Beoordelingsscore: 9,2

“We hadden een mooie ruime kamer met balkon, rustige ligging en op loopafstand van het strand met een paar tavernes om heerlijk te eten. Je kon merken dat ze nog in de opstartfase waren want het verliep wat chaotisch, maar voor ons geen probleem. Eigenaar probeerde wel alles om het naar onze zin te maken. Frangokastellon is een klein plaatsje waar weinig te doen is. De Imbroskloof is vlakbij en de moeite waard om te lopen.”

• Coral Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Mooi gelegen aan strandje. Eigenaar maakt zeer lekker eten.”

• Votsalo Studios & Apartment Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtige ligging pal aan het water, slapen met het geluid van de branding door het open raam. Lekker rustig omdat de taverne nog niet open was. We weten niet of het dan ook nog zo rustig is.”

De 15 beste hotels in Frangokástellon