2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Heraklio
  4. Opinions d'hotels de Malia
Grècia Malia Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Stella Apartments Malia Puntuació: 9,4

"L'apartament està al centre del poble, és tranquil i te tots els accessoris que es puguin necessitar. Van deixar coses per picar típiques locals."

• Parthenis Hotel & Suites Puntuació: 8,4

"Els apartaments bastants nous, confortables i amb qualsevol comoditat! Piscina gran i maca i zona beach espectacular tot!"

• "Els serveis, les vistes, el menjar i la comoditat."

• Parthenis Hotel & Suites Puntuació: 8,4

"El lloc és increíble, la cura del jardí i la piscina és immillorable. Pel que varem entendre, de forma separada tenen tres establiments, un a peu de platja, l'altre (on erem nosaltres) a 10 minuts caminant, i un hotel a la zona més concorreguda de platja de Malia, tot aprop. La zona de platja privada és increíble, amb unes hamaques de matalàs mirant al mar i el seu propi bar-restaurant amb piscina a peu de platja. El lloc està impecable en neteja."

• "la piscina i el llit"

• Kostis Parthenis Residence Puntuació: 8,8

"M'ha agradat molt la situació de la casa, al bellmig de Malia. La casa era molt gran i decorada amb molt bon gust. Ens van oferir la possibilitat d'accedir a la piscina de l'hotel Parthenis, i ens van portar tovalloles de platja. Tot molt net i agradable."

• Parthenis Hotel & Suites Puntuació: 8,4

"Zona picina. Tranquil·litat. Ubicació"

• "La piscina, les tumbones, el matalàs MOLT còmode en general tot bé Esmorzar molt bo. La piscina també hi ha bar i restaurant per dinar."

• "Tot net i bona relació qualitat-preu. Habitació molt gran Bones vistes Al centre antic. Molt ben situat. Parking proper"

Els 30 millors hotels de Malia