2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Grècia
Creta Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Arina Beach Resort Puntuació: 10

"Todo espectacular"

• "L'atenció, el personal lo que més, les habitacions amples i pràctiques i el jacuzi!!"

• Olympic Palladium Puntuació: 10

"El personal de 10, tant el que ens va rebre a la tarda com les del matí que vaig aconseguir prendrem un suc de taronja natural, un encant"

• Hiona Apartments Puntuació: 8

"L'apartament està en un indret preciós. Des de la piscina es veu el mar i hi ha un passeig amb restaurants i botigues molt agradable, tant de dia com de nit."

• Palazzo Greco Puntuació: 5

"Les vistes i el personal molt atent"

• Horizon Beach Hotel Puntuació: 10

"Tot, el lloc, les vistes, l'amabilitat del personal. Molt net i cuidat. 100% recomanable!!"

• "Enmig de la muntanya hi ha aquest complex amb tot tipus d'instal·lacions: piscines, bar, tenis, minigolf, gimnàs, sala de jocs -ping pong, futbolín, billar, jocs de taula...-. És un lloc molt agradable per passar uns dies amb família!"

• "Està a primera línia davant del mar i el personal molt amable. Ens van pujar de categoria a suite sense demanar-ho i sense cobrar-nos res. Hotel molt nou i net."

• Kalimera Hotel Puntuació: 8

"El personal és molt atent. Ens vam deixar un regal i roba a l'habitació i ens van trucar per avisar-nos. Apartament molt ben ubicat, al costat hi ha de tot, està molt cèntric. Piscina agradable."

• "La piscina és gran i al costat té un ping pong. Prop està la platja i el poble amb molts restaurants i botigues."

Els 30 millors hotels de Creta