2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Grècia
Central Crete Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Ben situat, sortíem molt d’ hora pel matí i ens van preparar picnic d' esmorzar"

• Palazzo Greco Puntuació: 5

"Les vistes i el personal molt atent"

• Petousis Hotel & Suites Puntuació: 10

"Fantàstica habitació, llit còmode i hotel net molt modern. Piscina i jazuzzi. Esmorzar molt complet, personal super amable."

• Olympic Palladium Puntuació: 10

"El personal de 10, tant el que ens va rebre a la tarda com les del matí que vaig aconseguir prendrem un suc de taronja natural, un encant"

• Arina Beach Resort Puntuació: 10

"Todo espectacular"

• Dimitris Villa Hotel Puntuació: 9

"El personal molt amable. Lloc tranquil i molt agradable"

• Intra Muros Hostel Puntuació: 10

"Súper net i endressat. Absolutament tot lo necessari, no he trobat RES a faltar. He estat a desenes d'hostals i mai havia trobat amb aquest nivell d'excel·lència. Enhorabona!! A més, extres com la terrassa o la magnífica ubicació. Hi viuria!!!"

• Keramos Puntuació: 10

"El personal és super agradable!! Opció de fer infusió i Cafè gratuït a tot hora a recepció. A l'habitació tens sobres de nescafe infusió i sucre amb unes tasses. Balcó super agradable"

• "L'atenció, el personal lo que més, les habitacions amples i pràctiques i el jacuzi!!"

• Lena Hotel Puntuació: 4

"Ubicació a ple centre. Instruccions per obrir la porta carrer i les claus de l'apartament correctes i fàcils. Tovalloles i sabó de cortesia."

Els 30 millors hotels de Central Crete