2. Hotellrecensioner USA
  4. Hotellrecensioner New Orleans
USA New Orleans Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Brent House Hotel Gästbetyg: 8,3

”Nice swimming pool”

• ”Väldigt fräscht och stort rum och badrum. Gratis vatten fanns på rummet och en stor tv med många kanaler. Bra förutsättningar för att ladda elektronik. Nära till spårvagnen”

• India House Hostel Gästbetyg: 8,2

”Läget! Nära till spårvagn och buss. Promenadavstånd till festivalplats, där vi i huvudsak var. Innergård med bord och sittplatser samt pooldäck, väldigt bra för mina grupper genom åren.”

• India House Hostel Gästbetyg: 8,2

”Läget, nära till kollektivtrafik! Gården, perfekt för gruppresor - jag har arrangerat musikresor till amerikanska södern och i samband med dessa bott på India House. Vi har gjort samarrangemang med Hostelet, som tills nu varit jättebra! Tyvärr är den gamla andan nu borta.”

• India House Hostel Gästbetyg: 8,2

”Läget!! Uteplatsen med möjlighet till matlagning och gemensam aktivitet.”

• Hotel Royal New Orleans Gästbetyg: 7,9

”Läget. Personalen.”

• India House Hostel Gästbetyg: 8,2

”Rent och mycket tyst och lugnt”

• ”Bra läge till Bourbon street. Tog 10-15 minuter att promenera dit. Området åt andra hållet var mindre trevligt och dit rekommenderar jag ej att man går.”

• Dauphine Orleans Hotel Gästbetyg: 7,9

”Ett fantastiskt mysigt ställe nära Bourbon & Canal street, allt i det franska kvarteret på gångavstånd. Gratis shuttle till Mardi Gras World. Fint poolområde med stora blomkrukor. Smidigt med bilen då personal parkerar den i det egna garaget vid sidan av boendets huvudingång. Fick tom låna personalens mikrovågsrum innan avfärd för att värma en maträtt.”

De 30 bästa hotellen i New Orleans