2. Hotellrecensioner USA

8,5

7,4

• Recenserades: 10 maj 2024

7,0
    Bra förutsättningar, som tyvärr spricker på grund av inkompetent ledning!
    • Resa i jobbet
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med badrum

En ung man i Personalen hade en extremt dålig attityd - oproffsig och rent aggresiv! Detta drog ner vistelsen rejält, jag pratade med den nya ägaren sim lovade tala förstånd med honom. Då jag någon dag efter detta frågade ynglingen om han inte ville be gruppen om ursäkt, gav han ytterligare prov på sin totala brist på respekt och började skrika och bete sej väldigt obalanserat - igen… Obehag inför denna person spred sej i gruppen. Ett flertal i gruppen såg denne anställde, vid ett flertal tillfällen röka cannabis i ett buskage på andra sidan gatan av hostellet… Det kan väl inte vara lämpligt att ha en narkotikapåverkad portier på vad som kan betecknas sim ett ungdomsboende!? Jag kommer aldrig mer att boka detta hostel för mina musikresor, som hittills gett glädje och trevnad men som nu har förvandlats till ett ytterst obehagligt boende!! Jag avråder alla att inte boka på India House Hostel under nuvarande regi. Jag vill samtidigt TACKA tidigare ägare och personal för alla underbara dagar där. Vi har aldrig tidigare haft något som helst problem under de 26 åt vi nyttjat hostellet! TVÄRTOM har vi upplevt en stor gemenskap, med gemensamma evenemang med India Houses personal. Vi har sjungit och spelat, anordnat fester och hFt massor av kul! Senaste gången var våren 2919, då vi hade ett kalasparty på gården med övriga gäster och personal!

Läget! Nära till spårvagn och buss. Promenadavstånd till festivalplats, där vi i huvudsak var. Innergård med bord och sittplatser samt pooldäck, väldigt bra för mina grupper genom åren.

• Recenserades: 8 maj 2024

8,0
    Ett fantastiskt ställe, där vi bott ett tiotal gånger genom åren!
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med eget badrum

En av personalen var otroligt ohövlig och verkade påverkad av droger. Han drog ner glädjen i gruppen rejält! Jag bad hans överordnade att ge honom en reprimand, men inget skedde! Väldigt trist på ett så fint ställe! Flera av mina medresenärer sa att de sett honom röka cannabis vid upprepade tillfällen. Jag såg inget men lukten av marijuana låg då och då tät ute på förstubron..

Läget!! Uteplatsen med möjlighet till matlagning och gemensam aktivitet.

• Recenserades: 12 april 2022

7,0
    Roadtrip
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med badrum

Lite väl skitigt i allmänna utrymmen. Trots att det står att husdjur ej är accepterade, så såg jag en stor pitbull.

Trevligt ställe där jag bott förut. Bra pris och nära streetcar som tar en till Downtown. Trevlig personal och familjär stämning.

Bodde här april 2022

• Recenserades: 8 maj 2024

6,0
    Synd efter alla våra vistelser här de senaste 26 åren, att känna som jag nu tyvärr gör.
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med eget badrum

En ung man i personalen var väldigt oproffsig och skällde ut gruppen, för att vi spelade och hade trevligt. Detta skedde vid flera tillfällen - han verkade väldigt obalanserad och skapade en mycket dålig stämning. Hostellets ägare kontaktades och hon lovade att tala med personen i fråga. När jag någon dag efter detta samtal undrade om det var något han ville säga oss, blev han aggressiv och började igen… Väldigt trist, men min känsla för det alltid så trivsamma och gästvänliga India House är nu att jag aldrig mer vill boka boende där! Sen är jag lite fundersam över en annan sak. Flera i gruppen har sett den här av hostellets anställde individen röka mariujana vid flera tillfällen och jag undrar - är detta den nya hållningen?? Det är kanske inte så bra att en anställd på ett hostel brukar illegala substanser på jobbet!?

Läget, nära till kollektivtrafik! Gården, perfekt för gruppresor - jag har arrangerat musikresor till amerikanska södern och i samband med dessa bott på India House. Vi har gjort samarrangemang med Hostelet, som tills nu varit jättebra! Tyvärr är den gamla andan nu borta.

• Recenserades: 6 maj 2024

6,0
    Ett enkelt boende men rent och lugnt
    • Par
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med eget badrum

Rent och mycket tyst och lugnt

• Recenserades: 31 mars 2023

Ganska bra
    • Par
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med eget badrum

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här mars 2023

• Recenserades: 14 oktober 2022

Enastående
    • Familj med yngre barn
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här oktober 2022