2. Hotellrecensioner TUR
  3. Hotellrecensioner Egeiska regionen i Turkiet
  4. Hotellrecensioner Bodrum stad
Turkiet Bodrum stad Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Absolut allt - rum med havsutsikt, personal, service, poolområde, sauna och jättegod mat i Michelin rekommenderad restaurang Tuti.”

• Azka Hotel Gästbetyg: 7,2

”Städningen ✅”

• Hotel Centro Bodrum Gästbetyg: 9,4

”Mysigt område och trevlig personal. Många restauranger och affärer i närheten med goda möjligheter att resa över staden. Väldigt tillmötesgående personal som kunde hjälpa med mycket.”

• Hotel Centro Bodrum Gästbetyg: 9,4

”Jag har rest halva jordklotet och bott i många hotell allt från 5 stjärnor till vanliga. Har aldrig träffat sådan vänlig och tillmötesgående personal. Helt underbara !”

• Denizati Pension Gästbetyg: 8,1

”Ett litet hotell med fantastisk atmosfär, gemyt och en äkta blåvit Bodrumkänsla. Läget är 2 min. från stranden och 1 min. från bargatan. Trots det centrala läget är det helt tyst och vilsamt. Akan gör allt för att gästerna ska trivas och han är ställets ägare och allt-i-allo. Trivselkänslan kan inte bli högre och det är rent i varje vrå. Ett ställe jag gärna kommer tillbaka till. Frukosten är bra.”

• ”inget”

• Hotel Bleu Nuit Gästbetyg: 7,9

”Frukosten var mycket bra, mycket färska produkter med bra val och utbud av mat. Det var en bra längd på tjänsten också.”

• Akkan Beach Hotel Gästbetyg: 8,1

”Närheten till Centrum.”