2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Middelhavsregionen Tyrkiet
  4. Hotelanmeldelser for Alanya
Tyrkiet Alanya Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ramira Joy Hotel Point fra anmeldelser: 9,1

"Super central beliggenhed, både tæt på strand og by- ligger ca 15 min på gåben fra stranden og 5-10 min fra shoppinggaden. Maden var god og der var meget forskelligt at vælge imellem også. Personalet er rigtig søde og smilende og yder en super service. Vi var 4 gutter som var yderst tilfredse med den behandling vi havde fået på Ramira Joy Hotel. Vi forventer at komme tilbage og kan klart anbefale det til alle andre😊."

• Ramira City Hotel - Adult Only (16+) Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt personale og maden er pragtfuld, dejlig rolig atmosfære og fantastisk beliggenhed"

• Ramira City Hotel - Adult Only (16+) Point fra anmeldelser: 9

"Overalt rent ordentligt og dejlige værelser. Restauranten og poolområder blev flot. Ed,overholdt. - Super buffet med varierende mad, og særligt med mange grønsager i forskellig tilberedning. - Hotellet ligger centralt med god adgang til alt i byen. Hotellet er alene for personer over 16 år, hvilket jeg vurderer som positivt."

• Kleopatra Ramira Hotel - All Inclusive Point fra anmeldelser: 8,4

"Lille hyggeligt hotel med rigtig god stemning. Ligger i lokal området udenfor byens larm."

• Ramira Joy Hotel Point fra anmeldelser: 9,1

"Værelserne personalet pool område samt maden var fantastisk"

• Villa Sonata Point fra anmeldelser: 8,5

"Alt. Her er bare skønt en lille oase midt i byens travlhed. Kommer klart tilbage"

• Arsi Enfi City Beach Hotel Point fra anmeldelser: 6,8

"Hotellets beliggenhed er lige i centrum af Alanya. Det var en stor fordel for mig, da jeg kunne mødes med mine venner i byens centrum. Derudover har det moderne værelser med havudsigt. Både servicen og hotellet oversteg mine forventninger."

• Ramira Joy Hotel Point fra anmeldelser: 9,1

"Det var rart at være har super søde mennesker 😊❤️"

• Green Garden City Luxury Apartments Point fra anmeldelser: 9,4

"Super dejlige mennesker i receptionen - rengøringspersonalet helt perfekt altid venlige og smilende"

• Sun Hotel By En Vie Beach Point fra anmeldelser: 7,9

"Det var rigte godt med alle ting service mad behandling venlig med arbejde"