2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Provincie Bangkok
  4. Hotelbeoordelingen Bangkok
Thailand Bangkok Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Buddy Lodge, Khaosan Road Beoordelingsscore: 8

“Het complex is netjes en sfeervol ingericht. De locatie aan Khaosan Road is natuurlijk rumoerig maar wel heel gezellig. Het zwembad op het dak biedt heerlijke verkoeling.”

• Lamphu Tree House Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“De locatie in het oude centrum van Bangkok is zeer gunstig. Het zwembad en het restaurant op de begane grond zijn sfeervol. Het ontbijt was prima verzorgd.”

• Nanda Heritage Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Slecht. Omgeving was dood stil. Het is anders verteld in booking.com dan in het echt. Hotel was ver van stad in afgelegen plekje. We moesten taxi pakken om naar stad te gaan.”

• Sukhumvit Suites Hotel Beoordelingsscore: 8

“De kamer en het sanitair zijn van goede kwaliteit. Het (rooftop!) zwembad met ruimte om van de zon te genieten is heerlijk! De ligging van het hotel, midden in het centrum en nabij de opstartplaats voor de trein maken het geheel compleet.”

• Chillax Resort - SHA Extra Plus Beoordelingsscore: 8,5

“Leuke buurt. Restaurantjes om de hoek. Zwembad was super! Kamers ruim.”

• “De familiekamer die we hadden geboekt was heel fijn, het stapelbed is ideaal voor de kinderen. Fijn dat er een keukentje aanwezig is met een grote koelkast. Het zwembad zag er leuk uit, met een kleine glijbaan, al hebben we er zelf geen gebruik van gemaakt. De locatie is ideaal, vlakbij verschillende grote winkelcentra en BTS stations.”

• Casa Vimaya Riverside Beoordelingsscore: 8,4

“Fijne locatie, kamer was netjes ingericht en schoon. Het bed was echt super fijn!”

• “Dit was de tweede keer dat we in Sindhorn Midtown verbleven, wat een heerlijke plek! Deze keer hadden we twee gekoppelde kamers ipv de hoeksuite en dit beviel heel erg goed. De kamers zijn heerlijk licht, de bedden super comfortabel en alles is mooi afgewerkt. Het ontbijt is elke ochtend weer een feestje met een uitgebreid assortiment en uitstekende service.”

• Eleven Hotel Bangkok Sukhumvit 11 Beoordelingsscore: 8,2

“Slaap comfort was goed geregeld ook voor onze kleine zoontje. Personeel supervriendelijk en erg meehelpen”

• Chillax Resort - SHA Extra Plus Beoordelingsscore: 8,5

“Zwem bad eenvoudig maar oke op het dak.”

De 30 beste hotels in Bangkok