2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Provincie Bangkok
  4. Hotelbeoordelingen Bangkok
  5. Beoordelingen van Casa Luna

Beoordelingen over Casa Luna

Casa Luna 127/17 Soi Phetchaburi 3 Phetchaburi Road, Ratchathewi, Phaya Thai, 10400 Bangkok, Thailand

#4 van de 1.528 hotels in Bangkok

Gebaseerd op 7 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Heel goed verblijf!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Heerlijke plek in Bangkok om te verblijven. De locatie ligt iets buiten het centrum maar met de BTS lijn om de hoek kom je toch op veel plekken. De wijk zelf is heel gezellig met meer dan genoeg koffietentjes en eetplekken. Het huis (want zo voelt het) is schoon, ruim en het ontbijt is heerlijk. Enorm vriendelijke mensen die goed Engels spreken.

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Persoonlijke gastvrijheid op een toplocatie!
    • Kamer met Queensize Bed en Balkon

Het welkom en de gastvrijheid van Pong was geweldig, vol enthousiasme liet ze ons Casa Luna zien, we konden gebruik maken van alle faciliteiten van de Casa, alles was heel schoon en mooi gedecoreerd. Je kan na het uitchecken nog gebruik maken van de Casa en er is een speciale ruimte waar je de bagage kan achterlaten. De Casa ligt midden in het centrum van Bangkok in een hele rustige straat, waardoor je niet merkt dat je in een drukke stad bent.. Het ontbijt was goed , divers en heel verzorgd. Het centrum met de shoppingmalls is op loopafstand zo ook de skytrain . Wij hebben een ideaal verblijf gehad en komen zeker terug. Dank aan het team van Casa Luna.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

• Kamer met Queensize Bed en Balkon

Kan af en toe gehorig zijn in de gangen, maar nauwelijks last van gehad

Prettig hotel om met de skytrain heen en weer te gaan naar het vliegveld. Prima kamers, goed ontbijt én genoeg tips beschikbaar van het personeel

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Voel je thuis bij Casa Luna.
    • Kamer met Queensize Bed en Balkon

Helemaal niks! Geweldig verblijf.

Waar zal ik beginnen: Geweldige sfeer het voelt heel huiselijk, ontzettende lieve medewerkers die continue voor je klaarstaan, geweldig ontbijt. Alles ziet er nieuw en tiptop uit. Dit is echt het hotel waar je wil zijn in bangkok. We voelde ons helemaal op ons gemak. Niet aan de drukke weg. Op loopafstand van skytrain.

• Beoordeeld op: 22 december 2023

Heerlijk verblijf in een prachtig huis!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het is wat gehorig, maar niet storend. Het waren voornamelijk huiselijke geluiden.

Heel warm welkom, ontzettend lieve gastheer en gastvrouw. We hadden een kamer op de bovenste verdieping, via een mooie stijlvolle trappenhuis. Alles in detail afgewerkt, heel warm en sfeervol. Toen wij er waren was alles in kerstsfeer. We vonden het prachtig. De kamer was heel schoon en het bed was heerlijk met fijne beddengoed. Ontbijt was top en gezellig! We kregen ook handige tips om met de trein de stad te verkennen. Dit is heel makkelijk vanuit Casa Luna. We voelden ons erg thuis en zouden er zo weer verblijven.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024