2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner Phuket Province
  4. Hotellrecensioner Bang Tao Beach
Thailand Bang Tao Beach Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Läget och mysigtheten”

• ”Detta är vårat favorithotell i Thailand, nära till allt som vi tycker inkluderar en bra semester. Fina rena pooler, hela området är välskött, alla i personalen ät otroligt hjälpsamma och trevliga, frukosten är väldigt bra, rummen är trevliga och lagom stora. Närheten till havet och massagen är perfekt, bankomat, taxi, apotek, affärer och restauranger bara utanför dörren. Tredje gången vi var här nu. Vi är såå nöjda.”

• ”Lugnt och mysigt litet hotell på enkelt promenadavstånd till stranden och SevenEleven/restauranger. Rymligt rum med jättestort badrum, skön säng och bra AC. Personalen var väldigt trevlig och frukosten var rejält tilltagen (fick beställa från ett formulär vid frukostbordet). Skönt att ligga och mysa i den lilla gemensamma poolen på kvällen. Prisvärt, rent och gulligt.”

• Bangtao Beach Chalet Resort Gästbetyg: 8,9

”Det här var är ett otroligt mysigt och välskött litet ställe med 10 bungalows och en jättefin pool. Frukosten var fantastisk, personalen vänlig och tillmötesgående, rummet väldigt fina och charmiga. Sängarna bekväma och badrummen väldigt fina och speciella. Måste upplevas! Det hade precis allt vi gillar!”

• ”Trevligt komma dit fina stora välstädade rum Direkt till pool ganska nära till stranden. Hjälpsam personal . Bara 1 dag lite för kort tid”

• ”Frukosten var ok. Läget på hotellet är jättebra. Rymliga rum med fin utsikt mot poolen.”

• Sunwing Bangtao Beach Gästbetyg: 8,5

”Området Havet Stranden”

• ”Nära till havet och en fantastisk trädgård med fina bungalow. Det var stora terrasser på bungalows med två solsängar på varje Bra med solsängar runt poolen Jätte trevlig personal och fin frukost Promenad avstånd till butiker och restauranger”

• Bangtao Beach Chalet Resort Gästbetyg: 8,9

”Det var mycket lugnt och trevligt och harmoniskt och bra läge 3 minuter till stranden.”

De 15 bästa hotellen i Bang Tao Beach