2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Phuket Province
  4. anmeldelser av hotell i Kamala-stranden
Thailand Kamala-stranden Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• G1 Touch Blue Sky Omtalescore: 8,1

«Kjekt med basseng på toppen av hotellet.»

• «Reint og fint hotell med en fantastisk utsikt utover havet. Deilig å kunne bestille mat og drikke direkte til solsengen med noen tastetrykk på mobilen. God service og behjelpelig ansatte. Spesielt god frokost og annen mat. Nydelig å se solen gå ned i havet på kvelden.»

• Chabana Kamala Hotel Omtalescore: 7,4

«Dårlig beliggenhet i forhold til støy. Det er viktig å få rom mot veien og ikke mot gata. Der bråker det fælt om kveldene. De har ørepropper som man kan hente i resepsjonen. Så det er tydelig det er litt støyete der. Jeg bestilte opphold med frokost. Det blir siste gang. Det var ikke noe pålegg, lite utvalg. Kun loff skiver. Noe varmmat utvalg, men jeg tar ikke mat jeg ikke vet hva er. Lite utvalg av frukt. Jeg valgte en diger frukt tallerken på kamala beach til 100 bath. Beste som finnes!»

• «Veldig gode fasitiliteter. Mye å gjøre for barna, nydelig lekerom og stort treningsrom. Fortjener ikke så dårlig rating som de har på booking.com. Stor leilighet med flere rom til en rimelig pris.»

• Thai Kamala Beach Front Omtalescore: 8,3

«Fantastisk beliggenhet og et herlig personale,kommer tilbake😀»

• «Beliggenhet er bra mtp at det er 7/11 etc i nærheten og ikke altfor langt å komme seg til stranda. Hotellet tilbyr også shufflebuss hver 2.time fra 11:00-19:00. Bra roofbar»

• «Takpoolen i Bangkok huset super»

• «Bassengområdet var bra. Aircodition var bra.»

• Kamalaburi Guesthouse Omtalescore: 8,4

«Store rom»