2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner Surat Thani Province
  4. Hotellrecensioner Amphoe Koksamui
Thailand Amphoe Koksamui Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Stort och rymligt. Sköna sängar. Bra personal.”

• A Little Bungalows By Beach Gästbetyg: 7,8

”Läge, personal”

• Maison d'exception Gästbetyg: 9,6

”Allt var fantastiskt, utsikten är magisk. Skulle rekommendera att ha en moped om man bor här för backarna upp till boendet är väldigt branta. Huset var städat och vi fick checka in tidigt.”

• Casa Cactus Gästbetyg: 9,3

”Rent och fint! Ac både i vardagsrummet och i sovrummet vilket var väldigt skönt. Fanns tv med netflix i vardagsrummet som var uppskattat! Värdarna var väldigt trevliga och hjälpsamma och svarade snabbt när man behövde hjälp! Skulle verkligen bo här igen!”

• ”Skön säng, väldigt rent och fint. Trevlig personal. Lite utanför men fortfarande typ 5-10 min gång till ”stan””

• ”Fin pool”

• ”Överlag är vi väldigt nöjda med vår vistelse, trevlig personal, fina rum och bekväma sängar. Dom hade ordnat med rummet så det var redo trotts att vi var tidiga, stort plus! Vi fick också hjälp med att hyra en moped under våran vistelse, dom såg till att moped uthyraren kom med den och sen hämtade den när vi checkade ut. Otroligt smidigt och bra service! När det kommer till att bedöma läget tycker jag det är svårt, det ligger inte centralt men det framgår tydligt på annonsen och det får man ställa sig in på om man ska bo här helt enkelt. Så vi förväntade oss inget annat heller. Bor man här bor man ju för att komma närmare naturen. Dock har hotellet ett kedjehotell nere vid stranden i lamai som man får nyttja och det går en bil ett par gånger om dagen som man får skjuts med. Men jag rekommenderar att hyra en moped.”

• Thiptara Resort Gästbetyg: 7,9

”Väldigt mysigt och bekväma sängar!”

De 15 bästa hotellen i Amphoe Koksamui

baserat på 844 hotellrecensioner på Booking.com