2. Hotelbeoordelingen Slovenië

Beoordelingen over Eco Tourist Farm Ravnjak

Sele 37, 2380 Slovenj Gradec, Slovenië

#20 van de 20 hotels in Slovenj Gradec

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Geweldig bezoek aan familie boerderij in de bergen!
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Scheiden van afval was niet duidelijk, geen vaatwastabletten (misschien wel te krijgen op aanvraag, maar niet gedaan). Bedden waren beetje hard/oud.

De gastvrijheid van de familie, het geweldige uitzicht over de bergen en het heerlijke avond eten! We zijn hier 3 nachten geweest met een gezin van 5 (3 pubers 14-18 jaar ). Het appartement (nr 3) was net groot genoeg. Het keukentje is eenvoudig, klein maar fijn, met 2 kookpunten, een vaatwassertje en oventje. Geen koffiemachine of waterkoker maar mogelijk kan je dat in de ontbijt zaal kopen of haken. We hebben 5(!) mountainbikes (gratis!) gebruikt om naar het meertje te fietsen. Een prachtige route door de bossen/berg van ca 5 km, prima te doen. Avond diner is heerlijk (en veel!), bij mooi weer wordt het buiten op de picknick tafels geserveerd om 19 uur. Ook een aanrader: heerlijke massage (€30 voor half uur of €45 voor heel uur) en gratis sauna. Erg leuk om überhaupt op een boerderij te zijn met kippen, konijnen, lammetjes, poezen en de fantastische hond. Ps mocht je een elektrische auto hebben, je kan gratis je auto een uur opladen bij de Lidl in slovenska gradec.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Appartement met Uitzicht op het Gebergte