2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Karinthië
Karinthië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Chalets Toplak Beoordelingsscore: 10

“Prachtige lokatie bovenop de berg. Geweldige chalets, die van alle gemakken voorzien zijn. Super goede hosts, die je volledig in de watten leggen.”

• Cottage Golenovo Beoordelingsscore: 10

“Golenovo ligt op een prachtige en rustige locatie. Het huis is van alle gemakken voorzien, heeft een hele complete inventaris en een vriendelijke gastheer.”

• Chalets Toplak Beoordelingsscore: 10

“De ontvangst was super warm en hartelijk. We voelden ons meteen thuis in het knusse huisje boven op de berg. De host is erg zorgzaam en zorgde ervoor dat we het helemaal naar ons zin hadden. Een prachtige plek waar we heerlijk tot rust konden komen.”

• Eco Tourist Farm Ravnjak Beoordelingsscore: 10

“Alles perfect tot in de puntjes! Bij Breda en Roman voel jij je echt thuis. Ga zo door. Geweldige tuin om in te voetballen of om te klimmen en te spelen op de toestellen die er staan. Van appartement ben je direct in het bos. Geweldig uitzicht op Ravne en Sele.”

• Kmetija Pečnik Beoordelingsscore: 10

“De rust”

• Studio 1111 with Sauna & Hot Tub Beoordelingsscore: 9

“Het was er heerlijk stil. Je hoort alleen de krekels en de vogels. We troffen het wel met het weer. Het was zonnig en warm. Sauna en hottub zijn ook heel fijn.”

• Relax & Beautiful View Beoordelingsscore: 10

“Eigen jacuzzi met mooi uitzicht op de bergen! Beschrijving online komt geheel overeen. Super relax-tussenstop voor ons (wij gingen door naar Kroatië)”

• Eco Tourist Farm Ravnjak Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid van de familie, het geweldige uitzicht over de bergen en het heerlijke avond eten! We zijn hier 3 nachten geweest met een gezin van 5 (3 pubers 14-18 jaar ). Het appartement (nr 3) was net groot genoeg. Het keukentje is eenvoudig, klein maar fijn, met 2 kookpunten, een vaatwassertje en oventje. Geen koffiemachine of waterkoker maar mogelijk kan je dat in de ontbijt zaal kopen of haken. We hebben 5(!) mountainbikes (gratis!) gebruikt om naar het meertje te fietsen. Een prachtige route door de bossen/berg van ca 5 km, prima te doen. Avond diner is heerlijk (en veel!), bij mooi weer wordt het buiten op de picknick tafels geserveerd om 19 uur. Ook een aanrader: heerlijke massage (€30 voor half uur of €45 voor heel uur) en gratis sauna. Erg leuk om überhaupt op een boerderij te zijn met kippen, konijnen, lammetjes, poezen en de fantastische hond. Ps mocht je een elektrische auto hebben, je kan gratis je auto een uur opladen bij de Lidl in slovenska gradec.”

• “-super aangename plek in prachtige omgeving, warme sfeer -top vriendelijk en behulpzaam personeel -kwalitatief heerlijk ontbijt en avondmaal met eigen producten -alles kraaknet en smaakvol ingericht -goed uitgeruste keuken -prachtig balkon”

• Apartmaji pri Dravi Beoordelingsscore: 10

“We werden bijzonder hartelijk ontvangen met heel veel nuttige informatie over de omgeving en bezienswaardigheden. Het appartement is prachtig en in fantastische staat met een hele mooie ligging kort aan de rivier. Het heeft onze verwachting overtroffen en we komen hier graag nog eens terug, bedankt voor het fijne verblijf.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Karinthië

gebaseerd op 1.961 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com