2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen: Karinthië
Karinthië Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Glamping hišice Orlič Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie bovenaan de heuvel. Geweldig uitzicht over de Dravarivier. Supervriendelijke gastvrouw. Spreekt geen Engels en slechts een minimaal mondje Duits, maar was er 100% voor ons. Fijne hutjes met frigo en bbq. Gastvrouw kookt ruime maaltijden op aanvraag aan een zeer schappelijke prijs.”

• “Bijna alles”

• “Super mooie kamer met verdieping. Het hotel heeft een geweldig ontbijt en diner. Er wordt veel aandacht besteed aan het eten dat merk je aan alles. Het terras bij het restaurant is ruim en er zit een speelgelegenheid bij voor de aller kleinste. Parkeren op eigen terrein direct voor de entee is ideaal.”

• Glamping MM Beoordelingsscore: 8

“Het is echt een prachtige locatie en de hutjes zijn comfortabel. Ze hebben elektriciteit en een koelkast. Er zijn leuke plekjes op het terrein gecreëerd waar je van het uitzicht kan genieten en het zwembad is lekker verkoelend. De eigenaresse ontving ons vriendelijk en gaf ons een rondleiding. Ik zou het zeker aanraden!”

• Apartma Juteršek 2+2 Beoordelingsscore: 10

“Persoonlijk contact met eigenaren is zeer goed ze zijn aardig en behulpzaam. Appartement is schoon en goed ingericht. We konden gebruik maken van de garage voor onze motoren. De omgeving is zeer rustig en je kunt snel en gemakkelijk naar Oostenrijk.”

• Green Resort Glamping Beoordelingsscore: 10

“Prachtige plek bij een even zo mooi meer naast je huisje. Echt geweldig! Rustig, groen.”

• Glamping MM Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht en de bedden.”

• Apartments MM Beoordelingsscore: 5

“Het uitzicht en de rit er naar toe is erg mooi”

• Apartments MM Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht, de natuurlijke omgeving met overal leuke en romantische zitjes.”

• Glamping MM Beoordelingsscore: 9

“Ondanks grote problemen door het weer werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen. Dank jullie wel voor de gastvrijheid. Idyllische, rustige plek met mooie begroeiing van bomen, bloemen en planten, zitplekjes, een schommel, een zwembad. Dit alles met een geweldig uitzicht. Echt sprookjesachtig.”

De 5 beste hotels in: Karinthië