Var Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel Jas Neuf Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke eigenaren. Top locatie. Vlakbij strand, Saint Maxim en golfbaan. Heerlijk zwembad en lekker ontbijt. We hebben genoten van de gastvrijheid en service. Fijn dat er een parkeerterrein is voor de gasten. Echt een authentiek Frans hotel. Prima prijs-kwaliteit verhouding voor de Côte d’Azure”

• “Eigenlijk ging alles prima, de ontvangst, de kamer, heerlijk bed met voldoende kussens, het restaurant ter plaatse, veilig gevoel bij het parkeren aan de ingang van de receptie, ons hondje was ook overal welkom, ook in het restaurant”

• “Op zich een heel fijn hotel met leuke kamers met zicht op prachtige binnentuin.”

• Domaine Du Calidianus Beoordelingsscore: 9

“Super aangenaam hotel. Het was onze eerste vakantie met onze baby en zijn hier helemaal tot rust gekomen. We werden zeer vriendelijk ontvangen en komen hier zeker en vast terug! We kunnen dit alleen maar aanraden.”

• Hôtel l'Arena Beoordelingsscore: 9

“Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Pesoneel is zeer vriendelijk . Goede ligging. Restaurant bleek jammer genoeg op maandag gesloten. De menukaart zag er zeer goed uit. Zwembad is een grote plus. Hoewel het onmiddellijk aan het station ligt, hadden we er ‘s nachts geen last van.”

• L'Écurie Du Castellas Beoordelingsscore: 7

“Zeer vriendelijk personeel. Standaard kamer tikkie aan de krappe kant, maar dat wordt meer dan gecompenseerd door het uitzicht vanuit je kamer.”

• Le Confidentiel Hôtel & SPA Beoordelingsscore: 8

“Prettige sfeer in mooie omgeving”

• Hôtel Astria Beoordelingsscore: 8

“plek”