3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

#14 van de 53 hotels in Fréjus

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Super
    • Standaard Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Pesoneel is zeer vriendelijk . Goede ligging. Restaurant bleek jammer genoeg op maandag gesloten. De menukaart zag er zeer goed uit. Zwembad is een grote plus. Hoewel het onmiddellijk aan het station ligt, hadden we er ‘s nachts geen last van.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Prettige overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer

De douche bak bleef vol lopen, maar gelukkig was er nog een douchekop in het bad.

Mooie grote kamer, met een ideale locatie bij het centrum.

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Goed hotel!
    • Vierpersoonskamer

We hadden eerst een kamer op zolder, deze werd erg warm. Jammer was dat ze dat heel goed wisten en toen we er wat van zeiden ze meteen een andere kamer regelde. Als je dat weet en er zijn andere kamers dan geef je toch eerst een betere kamer. Ontbijt okay maar niet heel bijzonder.

Mooi boutique hotel aan de rand van historisch centrum naast het station van Frejus.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

• Comfort Vierpersoonskamer

Het personeel was erg vriendelijk, we werden hartelijk ontvangen. Het eten in het aansluitende restaurant was heerlijk, met vrolijke bediening. En dat voor een scherpe prijs!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De mensen aan de balie mogen iets meer moeite doen bij de incheck daar de bereikbaarheid (parkeergelegenheid) met de wagen in het centrum niet vanzelfsprekend is. De gasten even begeleiden naar hun kamer en naar de privéparking is geen overbodige dienstverlening. Service

service aan tafel bij het diner was goed , bij het jongere personeel bij het ontbijt wel wat stroef en onzeker.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

een paar dagen in een heerlijk hotel in een plaats die zojuist was overgegaan in 'naseizoen stand'.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De locatie was geweldig! Voor mij dan, want ik kwam met de trein en het hotel ligt pal aan het station. Mijn kamer gaf uitzicht op het station, een 'drukke' weg en het zwembad, maar het was aangenaam rustig. Vriendelijke staf, en een heerlijk restaurant! Alle weken onderweg nergens zo lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Voor een kort verblijf is het uitstekkend
    • Vierpersoonskamer

Weinig te doen in de omgeving

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Zeer vriendelijk, charmant en karaktervol hotel.
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Trein in de nabijheid maar niet veel last van gehad. Kamer kon niet zo goed worden verduisterd.

Mooie ruime kamer, mooi ingericht

• Beoordeeld op: 8 oktober 2022

leuk
    • Superior Tweepersoonskamer

lieve mensen, goeie badkamer. goeie lokatie in oude centrum. goed geisoleerde ramen

• Beoordeeld op: 25 september 2022

Zeker aan te bevelen voor een paar nachten voor een bezoek aan Frejus
    • Familiekamer

Voor de niet Fransen zou een continental breakfast wenselijk zijn . Verder is de prijs voor het huidige ontbijt in vergelijking met andere hotels beeld te hoog -28 euro voor 2 personen voor wat croissantjes en jam , oranje sap en een koffie is wel een beetje aan de hoge kant … De oude stad van Fréjus viel ons tegen door armoedige uitstraling en s avonds stil en weinig te doen ..

Frans Boutique Hotel- recent opgeknapt- uitstekend restaurant en service gericht personeel .centrale ligging - oude stad direct om de hoek en strand op 1,5 km

• Beoordeeld op: 1 september 2022

• Superior Tweepersoonskamer

Het ontbijt had uitgebreider gekund. Verder erg goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Heerlijk begin van onze vakantie, leuk hotel met prima kamer dichtbij het oude stadscentrum
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

ontbijt was rommelig doordat het personeel het eigenlijk niet aan kon, aanbod en prijs van ontbijt kunnen beter, lounge en entree van hotel liggen niet in het verlengde van de uitstraling van de kamer

Kamer prachtig gerenoveerd / gerestyled, prijs/kwaliteit voor overnachting prima, entree en lounge mogen aantrekkelijker, zwembad en terras heerlijk, ontbijt rommelig want personeel redde het eigenlijk niet en ontbijtaanbod met de bijbehorende prijs/kwaliteit verhouding kunnen beter.

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Als doorgang voor het werk is dit een goed hotelletje (prijs)
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Ontbijt

Het enige minpunt was het ontbijt. Het was er redelijk donker om te eten. Spek was niet te verkrijgen als ontbijt, ook geen jonge kaas. Dit zijn de enige zaken die ik eet als ontbijt. Dus spijtig genoeg bleef mijn ontbijt met een tas koffie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

heel vriendelijke mensen in een te renoveren hotel met lekker eten.
    • Driepersoonskamer

Verouderde kamers, ook al was er weinig volk was ontbrak de zeep in de douche en werkte de afstandsbediening niet van de TV. kamer was ruim maar heel raar opgebouwd.

was correct en heel vriendelijk personeel. Mooi ontbijten aan het zwembad. Toen ik een expresso vroeg stonden deze op de afrekeninig van mijn verblijf.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

Zeer teleurstellend
    • Familiekamer

Het personeel was erg onvriendelijk (op 1 Nederlandse receptioniste na, die was wel erg vriendelijk) het ontbijt was erg beperkt. Iedere keer 1 schotel met paar mini boordjes die snel op zijn en vervolgens moeten de hotel gasten weer 10 minuten wachten op de nieuwe broodjes. Met de koffie precies hetzelfde. Het is ongelooflijk dat ze zelf niet inzien dat 2 kannen koffie en 2 schotels met broodjes wellicht al een hoop frustratie kan voorkomen. Veel hotel gasten waren aan het klagen. Op 1 avond hadden we stroomuitval waardoor wij geen airco op de kamer hadden en geen licht. Nadat we dit aangegeven hadden kwam iemand van het personeel met veel tegenzin even kijken, rommelde wat in de meterkast om ons vervolgens te mededelen dat hij het niet opgelost kreeg en wij maar gewoon moesten gaan slapen zonder stroom en airco. Ik had nog geen tijd om mijn verbazing uit te spreken want toen ik mij omdraaide was meneer al weggelopen. De binnentuin met zwembad is erg mooi maar de eerste drie dagen konden we daar niet zwemmen omdat het hotel het zwembad en binnentuin verhuurd had aan een externe organisatie?????? Het hotel heeft een goed lopend restaurant waar best veel locals komen eten, je merkt aan alles dat het restaurant de hoofd focus heeft en de hotelgasten zijn maar bijzaak die eigenlijk maar wat in de weg lopen (zo voelt het) Ik heb me echt verbaasd over de arrogantie en desinteresse vanuit het hotel personeel naar de gasten. Ik zou dit Hotel aan niemand aanraden, tenzij je puur voor een overnachting komt als je op doorreis bent. Voor ons is het een raadsel hoe dit hotel aan deze goede beoordelingen komt.

De locatie was prima, erg pittoresk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Prima voor doorreis, maar geen hotel voor ons.

Op de foto’s ziet het er netter en opgeruimder uit. Overal rommel, kamer heel gedateerd

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Teleurstellend door een vrij arrogante houding deel personeel.
    • Deluxe Kamer

Kamer lag op hoogste verdieping met 48 treden ZONDER lift(bagage). Douchen in een diep bad met alleen handdouche Matig/slechte kamerverlichting. Bij gebruik van zwembad en ligstoelen werden tijdens de lunch de parasols weggehaald zodat men in de brandende zon bij 36 graden moest liggen.

Grootte van de kamer en de goede bedden.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Voldoende
    • Familiekamer

zwembad en gangen bij slaapkamer waren vies

hele aardige, behulpzame medewerkers en fijne locatie.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Keurig hotel, maar voor ons miste het iets.
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Het hotel bevindt zich in het oude centrum van Fréjus waar het nogal uitgestorven was. Gaf ons geen goede vibe. De bediening in het restaurant was arrogant en niet vriendelijk. Ontbijt zeer karig.

De kamer was prima; ruim, schoon en een goed bed. Zwembad ook leuk en een goed restaurant. De Nederlandse dame achter de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 september 2022

Door de teleurstellende ervaring zullen wij deze accommodatie aan een ieder afraden.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De foto's zijn misleidend. De weelderig begroeide haag scheidt het hotel van een zeer drukke weg met aan de overkant het treinstation van Frejus. De aan Booking toegekende kamers bevinden zich op de vierde verdieping die met 37 traptreden moeten worden beklommen. Duidelijk niet door iedereen te bereiken zonder lift. Na een 7 uur durende autorit namen wij plaats in het restaurant, waar we ten overstaan van andere gasten op indringende wijze werden verwijderd omdat er niet op tijd van te voren was gereserveerd. Het ontbijt was beschamend slecht. 12 euro voor een kop koffie met een paar zoete koffiebroodjes. Geen kaas, vleeswaren of ander beleg. Geen eitje, yogurt of serials. Bij navraag kon alles worden verzorgd zodra de kok zou komen, tegen meerprijs voor elk item. De kok was hiervoor van 09.00 beschikbaar?? Bij het afrekenen werd naast de 350 euro (Kamer+ontbijt+parkeren) nog 6.00 euro in rekening gebracht voor een fles water op de kamer. De uitermate onvriendelijke behandeling in het restaurant met sterallures maakt het geheel een absurde prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een nadere inspectie waard.

De kamer was ruim en schoon. Goed gemoderniseerde accommodatie met een vriendelijke en behulpzame receptioniste.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023