2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Val di Merse Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Fantastisk Vacker miljö i en liten by låg hotellet.”

• ”Jättefin lantlig miljö med trevlig personal. Mycket god frukost, restaurang på boendet och en pool bidrar också till en positiv vistelse. Vi stannade bara en natt, men kunde ha stannat flera.”

• Bosco Della Spina Gästbetyg: 10

”Vi hade fyra fantastiska dagar på Bosco della Spina. Ett litet och mycket familjärt ställe med underbara omgivningar. Rosana och Brigida var jättevänliga och vi hyrde cyklar och cyklade runt bland vin- och olivodlingarna och cypressträden. Mycket upp och ned i landskapet och lite tufft emellanåt men belöningen i upplevelse är omedelbar och obetalbar. Cyklingen är en del av L’Eroica. Vi åt frukost och middag på restaurangen Libratum som ligger på Bosco della Spina som hade riktigt bra italiensk meny och härlig inramning.”

• ”Vacker miljö och omgivningar”

• Bosco Della Spina Gästbetyg: 7

”Restaurangen var bra, god mat och dryck. Snyggt renoverade rum.”

• ”Supermysig familjär gård med djur och trevlig personal. Gulliga katter som man kunde klappa. Fantastiskt frukost med massor till mig som vill ha mkt grönt och ost, och till killen som vill ha bröd. Nybakade pajer etc. Mjukare sängar än övriga Italien (men inte så mjuka som hemma) De hade satt på AC’n i rummet innan vi kom dit så det var svalt och skönt. Fantastiskt restaurang på gården med bra lokal mat. Trevlig pool med bra solstolar”

• ”Bra frukost, trevlig resturang, dock fullbokat första kvällen med liv ganska sent. Middag på stället var jättebra, otroligt god gnocchi. Stället ligger några kilometer ifrån Sovicille, en trevlig by.”

De 5 bästa hotellen i Val di Merse