3. Beoordelingen vakantiewoningen: Thessalië
Thessalië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Avli Luxurious House Beoordelingsscore: 10

“Mooie rustige ligging,we kregen van de eigenares een droogrek en wasknijpers om onze was op te hangen 👍”

• villa Hara Beoordelingsscore: 4

“We werden vriendelijk verwelkomd door de host. We kregen voor aankomst een bericht met duidelijke instructies en ook nadien konden we de host Alex gemakkelijk bereiken. Het bed was heel comfortabel. Het huis was niet te warm en het was redelijk rustig in de omgeving. Er is een gratis parking aan het huisje.”

• Psammites Beoordelingsscore: 9

“Het was een mooi appartement en de ligging tav de kloosters prima. Grote badkamer en wc met douche heel prettig.”

• Elpidas Apartment Beoordelingsscore: 9

“een zéér ruim en mooi appartement met alles wat je nodig hebt midden in het centrum. geweldige verhuurster die er alles aan deed om het naar je zin te maken”

• Kyklamino Home Beoordelingsscore: 10

“Dicht bij 2 prachtige stranden, een subliem uitzicht omringd door rust. Super vriendelijke eigenaars die meteen paraat stonden om te helpen, we voelden ons echt thuis! Alles aanwezig in het huisje. Het was prachtig! 🩵🙏🏼✨”

• Villas Nies Beoordelingsscore: 10

“Alles. Sotiris is een top host, echt een super vriendelijke meneer! Zijn ouders zeiden ook vaak nog even gedag en waren ook super vriendelijk. Van de ouders kregen we ook nog groentes en fruit uit hun eigen tuintje, wat echt heerlijk is. Wij komen hier graag nog eens terug!!”

• Eleni Del Sol Beoordelingsscore: 9

“Super gastvrij. Heel mooi uitzicht, fijn zwembad en op loop afstand van de haven.”

• Agnanti Hotel Apartments Beoordelingsscore: 10

“Netheid, comfort en prachtig uitzicht vanop het terras. Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal, spontaan aangeboden info over de streek. Parking voor de auto is ook prima.”

• Menelaos Apartments Beoordelingsscore: 7

“De rust”

• “Uitzicht vanuit het mooie huis was prima.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Thessalië

gebaseerd op 128.535 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com