3. Hotelbeoordelingen: Thessalië
  4. Hotelbeoordelingen Tríkala
Griekenland Tríkala Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Santo Villaggio - Unique Villa Beoordelingsscore: 9,2

“De grill en buitentafel zijn heerlijk De kinderen vonden het voetbalpleintje fantastisch”

• Santa Monica Prestige Beoordelingsscore: 9,6

“We waren daar voor één nacht op weg naar Meteora. Het is een compleet huis met voldoende ruimte en nette keuken. Onze gast heer was zeer behulpzaam”

• Makarena's house Beoordelingsscore: 9,1

“Het uitzicht”

• “Locatie en de moderne inrichting van de woning, eigenlijk alles.”

• Hotel Lithaion Beoordelingsscore: 8,5

“Comfortabele basis kamer, goed voor 1 nacht.”

• Vintage Suites Trikala Beoordelingsscore: 9,6

“Vintage suites Trikala liggen op een ideale locatie om de kloosters te bezoeken. Wij kwamen van Meteora af en konden daarna heerlijk ontspannen in het zwembad. Het ontbijt is fantastisch en de mensen die er werken super behulpzaam. Wat ook een pluspunt is, vooral als je reist met kinderen of zelf veel van basketbal houdt, is het basketbalveldje plus altijd aanwezige bal! Het viel me op dat deze accommodatie lastig naar voren komt binnen Booking misschien kan daar wat aan gedaan worden.”

• Vintage Suites Trikala Beoordelingsscore: 9,6

“Wat een geweldige luxe mooie accomodatie is dit, met zulke lieve eigenaren. De kamer is uitermate luxe, mooi ingericht, de regendouche is fijn, en je hebt een keukenblokje. Na een bezichtiging van Meteora, konden we heerlijk van het zwembad genieten. We hebben genoten van het goede ontbijt, met zelfgemaakte verse producten.”

• Hygge Home at Trikala Beoordelingsscore: 9,3

“Alles in het appartement te vinden. Van alle gemaken voorzien! Eigenaren zijn super lief, hebben alles goed op orde. Zelfs de airco stond al aan voordat we kwamen. Ga zo door jongens!”

De 30 beste hotels in Tríkala