2. Hotelbeoordelingen Maleisië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Penang
Penang Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Cocoa Mews Cafe and Homestay Beoordelingsscore: 9

“Onze gastheren waren fantastisch. We kregen iedere ochtend een heerlijk lokaal ontbijt wat ze zelfs speciaal veganistisch hadden gemaakt om aan mijn dieetwensen te voldoen. Ook werden we overspoeld met goeie tips. Je hoeft je zeker niet te vervelen als je hier verblijft”

• Ren I Tang Heritage Inn Beoordelingsscore: 10

“Kwaliteit van het met zorg gerenoveerde gebouw. Heel vriendelijk personeel en lekker eten en smoothies in Bistro Tang! Fijne kamer met houten bad en goed bed met fijn katoenen linnengoed.”

• ke-lan-tan House Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime kamer met externe badkamer op paar meter afstand. Alles schoon en netjes. Hotel is op loopafstand van eet gelegenheden +- 10min. Personeel erg aardig en bereid om te helpen.”

• Madras Inn 58-1 Beoordelingsscore: 10

“Enorm schoon, hele ruime schone douches, veel gratis faciliteiten zoals wasmachine,koelkast en wasrekken. De airco werkte fantastisch en de prijs is het meer dan waard!”

• Madras Inn 58-1 Private Bathroom Beoordelingsscore: 8

“Schoon en zeer ruim”

• Aayu Melayu Beoordelingsscore: 8

“Ruim opgezet. Super centraal gelegen. Huiselijke sfeer.”

• Aayu Stewart Beoordelingsscore: 10

“Ideale locatie, veel ruimte, gratis wasmachine, ..”

• Carnarvon House Beoordelingsscore: 10

“Echt een enorm fijn verblijf. Prachtig authentiek pand, alles was schoon, de airconditioning werkte heel goed, de communicatie verliep heel vlot en alles wat je nodig hebt is aanwezig. We hebben gebruik gemaakt van de aangeboden wasservice en we hadden onze was dezelfde dag weer schoon en netjes opgevouwen terug! De locatie is top, je bent met een paar minuten lopen bij een hoop leuke hotspots.”

• Surprised Homestay Butterworth Beoordelingsscore: 1

“Verschrikkelijke locatie”

• “Super dicht bij het vliegveld! Vroeg uitchecken ook mogelijk.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Penang

gebaseerd op 27.149 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com