2. Hotelbeoordelingen Maleisië

Maleisië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Maleisië

• Wyndham Suites KLCC

Kuala Lumpur, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het was een warm ontvangst. De medewerkers doen er allen aan om je welkom te laten voelen. Het appartement was super! Heel erg schoon en van alle gemakken voorzien. De douche was overheerlijk en het zwembad was prachtig. Het ontbijt was goedkoop en zeer divers, zowel Aziatische keuken als Westers ontbijt. Ook brengt het personeel je met een golfkarretje naar beneden aan de heuvel, op 10 min lopen naar de torens.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De fitness was een beetje verouderd en er waren een aantal spullen kapot. Het speeltuintje is eigenlijk maar 1 (zeer lastig) klimrek, niet geschikt voor een 3 jarige.

Joël Nederland
  • Tekoma Resort Cameron Highlands

Tanah Rata, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig nieuw hotel! Super vriendelijke eigenaar, hij heeft ons 's avonds nog meegenomen om wat te eten! Mooie kamer met balkon en prima badkamer. Lekker ontbijt en het personeel is erg behulpzaam. Onze tassen konden na uitchecken in de lobby blijven zodat we nog een hike konden maken. En daarna mochten we gelukkig ook nog even douchen! Pick-up en drop-off service naar het busstation! Een echte aanrader!

Beoordeeld op: 28 april 2024 Verbleven in april 2024
    Antje Nederland
  • Tropicana 218 X Airlevate Suites

George Town, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het zwembad was fijn. Het water was erg aangenaam. Het was fijn dat er in alle kamers Airco was en een ventilator. Verder genoeg borden en bestek en een water zuivering apparaat. Het gebouw/straatje waar het appartement zich bevindt is nog volop in bloei. Je had een aantal eettentjes beneden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Bij het zwembad waren geen ligbedjes. Er staan twee bankjes waar je al je spullen op moet neerzetten. Het appartement oogt veel mooier op de foto’s dan in werkelijkheid en is aan onderhoud nodig. De muren zijn beschadigd en de badkamer zijn vol roest en kalk/schimmel vlekken. De voegen zijn geel. De bedden (matrassen) zijn allemaal super hard. De kussens weer zacht of hard. Ik had echt het idee dat ik een aantal dagen op steen sliep. Elke dag wakker worden met rug/nek pijn op je vakantie is geen pretje. Als ik dit eerder had geweten had ik dit appartement niet geboekt. Er is zoveel meer voor een betere prijs.

Shaffira Nederland
  • Ara Dinawan Island Resort

Papar, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het was rustig, het eten was heerlijk, en de safari tenten zijn luxueus! Het is een prachtig eiland waar je heerlijk kunt relaxen. Het personeel is ontzettend aardig en er is veel te doen (gratis snorkeltour bijvoorbeeld).

Floris Nederland
  • MJ inn

Ranau, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hotel heeft alles wat je nodig kan hebben, maar is erg simpel. Als dat is wat je zoekt dan is dit perfect. Kamers zijn schoon, airco werkt goed en er is warm water.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Onze kamer was vrijwel naast de receptie en redelijk gehorig.

Hieke Nederland
  • The Majestic Malacca Hotel - Small Luxury Hotels of the World

Malakka, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Aardig personeel Goed ontbijt (a la carte) Mogelijkheid tot later uitchecken Goede fitness ruimte

• Negatief onderdeel van beoordeling

De beoordeling zou een hogere score hebben gehad als het toilet/badkamer niet in open verbinding met de slaapkamer zou staan (afscherming met schuifdeuren met lamellen). Het zwembad is erg klein en tussen de gebouwen ingeklemd.

Jan Nederland
  • PARKROYAL Penang Resort

Batu Feringgi, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Geweldig goede bediening en uiterst vriendelijk personeel,

marcel Nederland
  • Ren I Tang Heritage Inn

George Town, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zowel het hotel zelf, het personeel en de ligging

paul Nederland
  • Bayview Hotel Langkawi

Kuah, Maleisië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijk en effectief personeel

Ontbijt vonden wij duur.

Floris Nederland