2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner West Nusa Tenggara
West Nusa Tenggara Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Selvática Gästbetyg: 10

”Allt helt enkelt. Jättefint och välskött, jättetrevlig och artig personal, bra frukost, bra läge nära stranden och turtle point. Vi hade det fantastiskt bra och skulle absolut komma tillbaka hit om vi någon gång skulle åka tillbaka till Gili igen!”

• ”Läget. Personalen väldigt vänliga, mycket välstädat”

• ”Välstädat, bra läge, fräscha & mysiga lokaler med alla verktyg som behövs. Personalen var trevliga och välkomnande samt uppfyllde ens alla behov. Dessutom kändes boendet betydligt säkrare än andra vi bott på.”

• Sandy Beach Bungalows Gästbetyg: 10

”Supermysigt och familjärt ställe på den bästa sidan av ön. Här kan du se soluppgången från stranden och bada med sköldpaddorna som kommer till vattnet precis framför boendet. Jag älskade det så mycket att jag förlängde min tid här två gånger. Framförallt är det den härliga personalen som gör det här boendet till det bästa på ön :)”

• El Tropico Boutique Hotel Gästbetyg: 10

”Helt fantastisk miljö, rummet och personal! Rent, städning varje dag, bra pool och grym frukost och mat”

• Kaniu Capsule Hostel Gästbetyg: 10

”Fina utrymmen och bra dusch- del, fantastisk personal, och härligt poolområde!”

• Pearl of Trawangan Gästbetyg: 3

”Ett av det sämsta boenden vi bodde på under våra 22dagar! Bilderna är otroligt missvisande, vårat rum var så litet att vi knappt fick plats med våra väskor, sängarna sten hårda!”

• Lombok Holiday Hotel Gästbetyg: 8

”Det var stora rum, tillgång till frukost samt pool”

• ”Coolt ställe, fantastisk personal, alltid vänliga och hjälpsamma och roliga. Familjär stämning ❤️”

• Achita Cottages Gästbetyg: 10

”Superfin utsikt. Jättetrevlig och tillmötesgående personal. Prisvärt rum! God frukost.”

De 30 bästa hotellen i West Nusa Tenggara