2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner West Nusa Tenggara
  4. Hotellrecensioner Gili Air
  5. Recensioner av PinkCoco Gili Air - Constant Surprises - for Cool Adults Only

Recensioner av PinkCoco Gili Air - Constant Surprises - for Cool Adults Only 3 stjärnor

Jl. Sunset, Dusun Gili Air Desa Gili Indah, Pemenang Lombok Utara, NTB, 83352 Gili Air, Indonesien

#6 av 71 hotell i Gili Air

9,8

9,2

8,1

• Recenserades: 27 maj 2024

Fantastiskt och trevligt! Rekommenderas starkt.
    • Cocoon Room - for Cool Adults Only

Coolt ställe, fantastisk personal, alltid vänliga och hjälpsamma och roliga. Familjär stämning ❤️

Bodde här mars 2024

• Recenserades: 14 mars 2024

Rekommenderas varmt!
    • Cocoon Room - for Cool Adults Only

Rent o mkt fräscht. Roligt tema med pink and only adults. Jättefin pool och även stranden i pinktema. Personalen var outstanding när de hjälpte oss med alternativa resvägar hem🙏 Tusen tack för mkt trevlig vistelse! Rekommenderas varmt!

Bodde här mars 2024

• Recenserades: 25 januari 2024

Oslagbart
    • Cocoon Room - for Cool Adults Only

Sådan service har aldrig tidigare upplevt på ett hotell. Frukosten var den bästa, allt var perfekt både i smak och upplägg, en fröjd för ögat. Personalen var otroligt serviceminded och mest Jan, han var hela tiden hos en och såg till att vi hade allt vi behövde och hjälpe till med allt vi ville göra och samtidigt gick täta rundor vid poolen och bjöd på smoothies, svalkande frys frukt, bakverk och snacks. Så här bortskämd har vi aldrig tidigare känt oss på något hotell. Rummet städades både morgon och kväll och pricken över i tändes ett doftljus på rummet kvällstid. Verkligen tack för en underbar hotellvistelse.

Bodde här januari 2024

• Recenserades: 24 januari 2024

Så jäkla bra
    • Gladak Cottage - for Cool Adults Only

Den spanska tapasrestaurangen skulle väl må bra av lite fler klassiska tapas som gambas

Hela stället är bara fantastiskt. Barnfritt är ett stort plus om man själv reser utan barn. Personalen gör allt och lite till för att du ska trivas. Generös frukost med massa alternativ var toppen. Maten är generellt sett jättebra, underbart poolområde och pool som är öppen för kvällsdopp. Härlig strand sängar, bean bags och första parkett till solnedgången. Stor skillnad mellan ebb och flod så havet är badbart på eftermiddagen vilket är det enda skälet till att vi inte ger det 10:or rakt igenom.

Bodde här januari 2024

• Recenserades: 23 december 2023

Wow wow wow! Om du har möjlighet - uppgradera till villa Joglo
    • Familj med yngre barn
    • Joglo, 2 Bedrooms Villa - for Cool Adults Only

Stor skillnad på ebb och flod så stranden var inte den bästa på förmiddagen och havsbotten var inte så trevlig men å andra sidan finns en fantastisk pool att njuta av. Mycket lugnt läge, hit reser man för att njuta av livet och allt hotellet har att erbjuda

Precis allt med detta hotell är WOW! Helt underbara rum (vi bodde i Joglo med fantastisk utsikt), otroligt fint hotellområde och pool. Fantastisk personal som hela tiden gav det lilla extra, tom lånade ut sin privata cykel för att hjälpa till. Såååååå god frukost med många valmöjligheter. Mysigt spa, underbar sunset osv

Bodde här december 2023

• Recenserades: 6 juni 2023

Epsikt rosa
    • Grande Room - for Cool Adults Only

Perfekt skyddat läge men underbar kvällsutsikt och bar. Det är rent, trevlig personal och god mat. Superfina rum och lokaler. Ser ut som på bild.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 12 februari 2023

8,0
    Mycket bra
    • Cocoon Room - for Cool Adults Only

Att ibland vi fick inga drickar till frukosten, eller salvetter. Vi fick inga välkomstdrink. Inte varje dag var städad i vårt rum. Paraplyn var trasig.

Mycket fin trädgård och pol, vacker strand och badats. God frukost.

Bodde här februari 2023

• Recenserades: 5 februari 2023

Vi har varit på Hawaii och fick samma känsla här. Miljön och klimatet var enastående. Vi njöt av varje sekund och ville
    • Grupp

allt var bra

Det var ett fantastiskt läge. Fina, fräscha rum med fin inredning. Bra service och bra frukost.

Bodde här januari 2023

• Recenserades: 17 april 2024