2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions d'hotels de Nevada
Nevada Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Plaza Hotel & Casino Puntuació: 8

"Molt ben situat i personal molt amable"

• "Les instal.lacions molt bones."

• "L'habitació, molt àmplia, còmoda i neta."

• Hoover Dam Lodge Puntuació: 8

"Personal amable i locals de restauració oberts sempre. Bon lloc per visitar la presa Hoover."

• "La localització"

• "Net situat parking"

• "L’hotel està ben situat enmig del boulevard. El parking te un preu de 20$ per nit, que està prou bé per ser a Las Vegas. Pots entrar i sortir tant com vulguis fent servir la teva clau de l’hotel (en entrar et donaran un ticket que has de donar a recepció quan facis el Check-in, val a dir que prèviament has d’haver escollit l’opció de self-parking. El Check in i Check Out online son ràpids però si necessites demanar el parking a l’entrada, has de fer cua igualment. Vam fer us de la piscina i et deixen tovalloles."

• Rio Hotel & Casino Puntuació: 2

"Estic esperant que em retornin el dipòsit de 50$ que em van fer deixar. Què puc fer al respecte?"

• Luxor Puntuació: 8

"L'hotel és curiós i impressiona quan entres. Les habitacions de la torre West Golden són grans i molt còmodes. Pots entrar i sortir de l'aparcament amb la targeta de l'habitació i pots aparcar també a una sèrie de llocs MGM. El check-out és senzill i ràpid."

• "Els llits eren molt còmodes i estava molt ben situat. El parking gratis també era un punt a favor."

Els 30 millors hotels de Nevada