2. Opinions d'hotels de EUA

• Granada Inn

Santa Clara, Estats Units

Puntuació mitjana: 7,3
    • Part positiva del comentari

Motel a prop d'una parada d'autobusos i també de restaurants, supermercat Target i cafeteries. Les habitacions són adequades, grans i netes, amb un llit per a dues persones, dues tauletes de nit, nevera, microones, una taula d'escriptori i TV. Els lavabos també son amples, tenen una dutxa, i una pica gran.

• Part negativa del comentari

Vaig arribar d'hora al matí, i la noia de la recepció em va dir que a partir de les 12 podia fer el check in. Quan vaig tornar a les 12, la noia que hi havia a la recepció em va dir que si volia fer un early check in havia de pagar 20 dòlars, o esperar fins les 14h a que fos gratuït.

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
    Laura Austràlia
  • Club Quarters Hotel Grand Central, New York

Puntuació mitjana: 8
    • Part positiva del comentari

Situació inmillorable. Molt net. A l'últim pis hi ha un mirador i màquina de cafè disponible 24h. També tenen fonts d'aigua a cada pis per reomplir les ampolles. El personal és molt amable i atent. Els productes de bany de COBigelow, una farmàcia amb llarga tradició que encara es pot visitar.

• Part negativa del comentari

Un matí els ascensors no funcionaven, pero quan vam tornar ja anaven, així que ho van resoldre molt ràpidament.

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Sara Espanya
  • Venice Beach Delight

Los Angeles, Estats Units

Puntuació mitjana: 8,1
    • Part positiva del comentari

el lloc no esta a primera linea de platja però esta aprop de carretera principal El pitjor el la actitud de la persona responsable de l' apartament L' apartament es correcte tot i que els acabats son de baixa qualitat i no 4 estrelles com diu la persona de contacte

• Part negativa del comentari

la acollida i posterior estança va ser un horror per mi i la meva familia. a traves de una valla vem veure a una persona en interior que ens ignorava i finalment va ser qui ens donava les claus i amo de la casa. sempre en problemes, desagradabel, mal educat. No ens va deixar entrar amb maletes fins donar-li una fiança de 500 dolars que al final va ser enmetalic perque ell deia que les targetes es retornaven i el banc , telefonicament, ens deia que ell rebutjava. vam avisar a booking al moment No ens va deixar fer servir jardi i barbacoa i si portavem amics per fer un dinar era pagant un extra per persona i a part un altre per utilitzar wc El dia de la sortida no es va presentar a entrega de claus i no ha retornat encara els diners. Ens volia fer pagar una peça accesoria de secadora que estava en un armari tal i com li vem avisar De tot esta informat boocking i amb videos i fotos Hem intentat passar aquesta valoració abans però el sistema no ens deixava fer-ho desde app de mobil Encara esperem després de un mes el retorn de 500 dolars o la resposta de booking aquest fet de retorn ta l i com ens van prometre per telefon i per mail

lola Espanya
  • Homewood Suites Midtown Manhattan Times Square South

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

M'ha agradat la situació i la mida de l'habitació, que són grans i el llit és gran i còmode. La neteja també ens ha semblat correcte. El personal de recepció correcte, no gaire participatius ni somrients, la veritat.

• Part negativa del comentari

El tema de l'esmorzar és millorable, poca varietat i els preparats calents es podrien millorar. També és important aixecar-se molt d'hora i ser dels primers perquè sinó has d'esperar, tot i que tens l'opció d'emportar-t'ho a l'habitació. De l'habitació remarcar que la nevera de la nostra feia molt soroll, al no ser estiu, la vam desconnectar perquè sinó molesta a la nit.

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Aguilera Espanya
  • Crosswinds Inn

West Yellowstone, Estats Units

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Amabilitat, la habitacio está be. Segueix la línia de la resta de hotels. Esmorzar algo mes complet

Res a dir

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
  • Bayside Inn

Monterey, Estats Units

Puntuació mitjana: 7,5
    • Part positiva del comentari

El personal ha estat molt amable. Cuiden molt els detalls.

Escrit el 4 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
    Jordi Espanya
  • Ville 718

Grand Junction, Estats Units

Puntuació mitjana: 6
    • Part positiva del comentari

Segueix la línea de les habitacions dels altres hotels.

Esmorzar pobre.

• Hampton Inn Downtown / French Quarter Area

Nova Orleans, Estats Units

Puntuació mitjana: 8
    • Part positiva del comentari

Bona situació. I esmorzar correcte.

• Part negativa del comentari

Hi ha hagut algú del personal que no han estat massa amables. L’esmorzar una mica pobre però correcte.

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024
    Ricard Espanya
  • Hotel Scherman

Puntuació mitjana: 9,1

Està molt ben ubicat.

• Part negativa del comentari

El sofà llit era incòmode… però ens vam queixar i ens van donar una solució. ( no recomano dormir molts de dies)

Alicia Espanya
  • Americas Best Value Inn Green River